Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل ملون، مربی دنور ناگتس انتظار دارد نیکولا یوکیچ که اخیرا به کرونا مبتلا شده بود تا سه‌شنبه هفته آینده در آمریکا باشد.

طرفداری - به نظر می‌رسد نیکولا یوکیچ از کرونا بهبود یافته و در پرواز دنور ناگتس به مقصد اورلاندو برای حضور در حباب NBA حضور خواهد داشت.

بر اساس صحبت‌های مایکل ملون، مربی دنور ناگتس، بازیکن آل استاری این تیم یعنی نیکولا یوکیچ علیرغم ابتلا به کرونا در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در زمان مناسب از صربستان به آمریکا بازگردد و در پرواز تیم ناگتس به مقصد ارولاندو برای حضور در حباب NBA حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای نیکولا یوکیچ در صربستان، بازگشت او آمریکا به تاخیر افتاده بود. ملون روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری آنلاین گفت:

نیکولا احساس خیلی خوبی دارد. ما برای بازگرداندن او به آمریکا سخت در حال تلاش هستیم. سه‌شنبه هفته آینده ما به مقصد اورلاندو پرواز می‌کنیم. امیدواریم و انتظار داریم که نیکولا در آن پرواز همراهمان باشد. من با یوکیچ صحبت کرده‌ام و او برای بازگشت هیجان‌زده است.

پیش از آنکه نیکولا یوکیچ اجازه پرواز به آمریکا را کسب کند باید در مدت 24 ساعت، دو تست کرونای منفی در صربستان داشته باشد.

همچنین بخوانید:

تبریک سید رضا صالحی امیری به مناسبت روز جهانی ورزشی‌ نویسان

شکست یاران حدادی در برابر شیجیانگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولا یوکیچ دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!