Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما آنها از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردند، عادلانه این بود که بازی مساوی می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا طهماسبی ، در مورد دیدارهای آینده این تیم، اظهار داشت:

چهار بازی آینده برای ما بسیار مهم هستند، چون با رقیبان مستقیم ما در راه جنگیدن برای سقوط نکردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط سختی قرار داریم، چون حریفان ما به امتیاز این دیدار‌ها نیاز دارند، اما ما هم محکوم به بردن هستیم.

وی در ادامه در ارتباط با شکست خانگی تیم فوتبال پیکان مقابل تیم پرسپولیس تصریح کرد:

ما مقابل پرسپولیس فوتبال زیبایی ارائه دادیم و اگر به جای یک بازی زیبا، بسته بازی می‌کردیم، شکست نمی‌خوردیم. مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم و نتیجه عادلانه این بود که نتیجه مساوی می‌شد. پرسپولیس تیم خوبی است، اما در این دیدار تیمی نبود که در حد قهرمانی باشد که طبیعی هم بود، چون بعد از چهار ماه تعطیلی، تیم‌ها آماده نیستند.

محمدرضا طهماسبی مدیر تیم فوتبال پیکان پیرامون آینده این تیم، افزود:

در این شرایط سخت باید بتوانیم خود را از این وضعیت خارج کنیم و این‌طور نیست که بخواهیم انتهای جدول بودن پیکان را گردن حسین فرکی که تیم را بست بیندازم یا مدیریت را مقصر بدانیم، همه عوامل باشگاه در برد و باخت تیم شریک هستیم. ما خوب گل می‌زنیم و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را داریم، اما متاسفانه گل هم زیاد می‌خوریم.

محمدرضا طهماسبی در مورد سرنوشت پیکان در فصل جاری گفت:

در هشت بازی باقیمانده به دنبال این هستیم که گل بزنیم و دیگر گل نخوریم. ما مقابل پرسپولیس باز بازی کردیم، اما در دیدار‌های آینده متفاوت بازی خواهیم کرد. وقتی تیمی در انتهای جدول است تمرکز خود را از دست می‌دهد و در دیدار مقابل پرسپولیس اگر گل اول را نمی‌خوردیم، نمی‌باختیم. ما موقعیت‌ها زیادی را ایجاد کردیم و ضربات کرنر زیادی بدست آوردیم، اما این پرسپولیس بود که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و پیروز شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مدیر تیم فوتبال پیکان پرسپولیس محمدرضا طهماسبی مدیر تیم فوتبال پیکان محمدرضا طهماسبی مقابل پرسپولیس موقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد