Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، دو پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی اهر اظهار کرد: هنوز بحران بیماری کرونا ویروس در کشور به پایان نرسیده و ممکن است تا پایان سالجاری درگیر این بیماری باشیم، از این‌رو لازم است در خصوص کنترل و آموزش مردم تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم جان‌بابایی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمانی و تیم پزشکی بیماری کرونا کنترل شده و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم از این بحران نیز به‌زودی عبور کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی شهرستان اهر در خصوص مقابله با کرونا، گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام روش‌های مقابله با بیماری کرونا می‌توانند علاوه بر کمک به کادر درمان، زمینه کاهش و درمان این بیماری را افزایش دهند.

جان بابایی در ادامه افزود: امیدواریم با افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر و تکمیل پروژه‌های باقی مانده بهداشت و درمان این شهرستان، شاهد ارتقای بهداشت و سلامت مردم شهر و روستاهای این شهرستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این آیین گفت: با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در روستای رواسجان بخش مرکزی اهر، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شهدای رواسجان با اعتبار 12 میلیارد ریال در مساحت بیش از 500 متر مربع افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش ایسنا، محمد میرزاپور همچنین افزود: مرکز سلامت جامعه نگر شهرستان اهر نیز با مساحتی حدود 600 متر مربع با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه عمراني افتتاح پروژه عمرانی پروژه بهداشت و درمان بيمارستان مرکز سلامت دانشگاه علوم پزشكي کروناویروس وزارت بهداشت پروتکل بهداشتی بهداشتی و درمانی بهره برداری شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود