Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی گفت: اداره سرا‌های دانشجویی در نظر دارد، در صورت امکان، به تعداد محدودی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مدت محدود اجازه استفاده از سرا‌های دانشجویی در مردادماه ۹۹ را بدهد.

سید محمود ربیعی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بیماری مرموز و مسری ویروس کوئید ۱۹ یکی از مهمترین تهدید‌های حال حاضر سلامت بشر میباشد که در مدت کوتاهی، جمعیت عظیمی در سراسر جهان به آن مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشگاه ها، مراکز آموزشی و سرا‌های دانشجویی از مراکز پرتجمعی بوده که همزمان با شروع همهگیری این بیماری در کشور تعطیل شده است. علیرغم نگرانی‌های موجود، تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای انجام پایان نامه یا رساله نیاز به استفاده از فضای آزمایشگاهی بطور مستمر دارند، تقاضای استفاده از سرا‌های دانشجویی را داشته اند.

ربیعی اضافه کرد: اداره سرا‌های دانشجویی در نظر دارد، در صورت امکان، به تعداد محدودی از این دانشجویان مطابق با پروتکل‌های بهداشتی، به مدت محدود اجازه استفاده از سرا‌های دانشجویی در مردادماه ۹۹ را بدهد؛ لذا جهت مشخص شدن تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای حضور این افراد از همه دانشجویانی که دارای شرایط ذیل می‌باشند، دعوت می‌گردد تا تقاضای درخواست خود را به همراه مدرک خواسته ش ده از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ تیرماه مطابق با مراحل ذیل به این معاونت ارسال نمایند. بدیهی است پس از بررسی درخواست‌ها و تامین شرایط حضور به پذیرفته شدگان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در خصوص شرایط پذیرش گفت: (۱ دانشجو جهت انجام پایان نامه / رساله خود نیاز به امکانات آزمایشگاهی/ کارگاهی به صورت مستمر داشته و استاد راهنما
مسئولیت حضور ایشان را در دانشگاه پذیرا می‌باشد.
(۲ دانشجو در نیمسال (۹۸۲) در سرای دانشجویی ساکن بوده و نیمسال جاری (۹۸۲) را حذف نکرده باشد.
(۳ دانشجو ساکن شهر یا استان‌هایی که در محدوده قرمز کرونا هستند، نباشد.

وی در مورد مراحل واگذاری سرای دانشجویی اضافه کرد۱ درخواست دانشجو با استفاده از پردازش ۱۹۲۹۰ در سامانه گلستان
۲) ارسال فرم‌های ذیل به آدرس ایمیل معاونت دانشجویی: md@nit.ac.ir
الف فرم تکمیل شده تأییدیه استاد راهنما
ب (فرم خوداظهاری دانشج و
(۳ بررسی و اعلام نتیجه از طریق پیامک به دانشجو انجام خواهد شد.

ربیعی تاکید کرد: کلیه مراحل درخواست‌ها و ارسال فرم‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود. تکمیل کلیه فرم‌ها الزامیست و درخواست‌های ناقص رسیدگی نخواهد شد. به درخواست‌های بعد مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. به سوالات دانشجویان در ساعات اداری از طریق آدرس و شماره تماس ذیل پاسخ داده می‌شود.
شماره تماس: ۵۵ و ۳۵۵۰۱۲۵۱_۰۱۱
پست الکترونیکی: md@nit.ac.ir

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی سراهای دانشجویی تحصیلات تکمیلی سرا های دانشجویی سرا های دانشجویی صنعتی نوشیروانی درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر