Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:51:03 GMT

نماز جمعه در ۱۴ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۵۸۷

نماز جمعه در ۱۴ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد، هستند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ۲ شهر قرمز استان نماز جمعه برگزار نمی شود افزود: بر این اساس در هفته جاری، نماز جمعه در شهرهای فاروج و تیتکانلو برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری های زمینه ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید.

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

در خراسان شمالی، نماز جمعه در ۱۶ مرکز اقامه می‌شود و ۶ هزار تا ۱۲ هزار نفر از مردم در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می‌کنند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا امام جمعه بجنورد خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا امام جمعه بجنورد خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا امام جمعه بجنورد خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • نماز جمعه تهران
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان