Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ریوآوه برای فروش مهدی طارمی مهاجمی که تا به این جای کار ۱۳ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده پیشنهاد جدیدی دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویلاش بوآش سرمربی المپیک مارسی – تیم دوم فوتبال فرانسه جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و سابق پرسپولیس را به مدیر ورزشی باشگاه توصیه کرده و او هم نامه نگاری رسمی را با باشگاه ریواوه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ورزشی باشگاه ریوآوه این خبر را تایید کرده است و فاش کرده باشگاه فرانسوی برای در اختیار گرفتن مهدی طارمی ۱۴ میلیون یورو پیشنهاد داده شده است. او خبری در مورد دستمزد پیشنهادی مهدی طارمی در المیپک مارسی منتشر نکرده است.

باشگاه ریوآوه اینروزها به طور حتم یکی از خوشحال ترین باشگاه های پرتغالی است چرا که در بازی های اخیر مدام با گل های مهدی طار‌می امتیاز جمع می کند و از سویی همین طور پیشنهادهای مالی خوب است که برای خرید این بازیکن ارایه می شود و باشگاه و مهدی طار‌می باید به یکی از این پیشنهادات پاسخ دهند. باشگاه ریوآوه پیش تر گفته بود در مورد فروش مهدی طارمی در پایان فصل جمع بندی خواهد کرد و در این برهه از زمان تنها چیزی که محرز است فروش مهدی طار‌می در پایان فصل است.

مهدی طارمی با دو گلی که به براگا زد شمار گل های خود را به عدد ۱۳ رساند و اگر این روند را هم چنان ادامه دهد هیچ بعید نیست به جای مهاجم بنفیکا آقای گل لیگ برتر پرتغال شد. پیش تر یک باشگاه چینی برای در اختیار گرفتن مهدی طار‌می به باشگاه ریوآوه پیشنهاد داده بود که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد قصد بازگشت به فوتبال آسیا را ندارد. باشگاه بنفیکا هم مذاکراتی با باشگاه ریوآوه برای جذب مهدی طارمی داشته است. پا ئولو سوسا سرمربی بوردو فرانسه نیز به طور شخصی با مهدی طار‌می صحبت کرده است. مربی ای که گزینه هدایت تیم بنفیکا و فیورنتینا بشمار می رود. خبر تایید نشده ای هم در مورد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد مبنی بر اینکه دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو خواستار دنبال کردن بازی های مهدی طار‌می از سوی مدیر ورزشی باشگاه شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی باشگاه ریوآوه باشگاه ریوآوه مهدی طارمی باشگاه ریوآوه فوتبال ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟