Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با اشاره به نقش فعالیت‌های دانش‌آموزی در مسائل فرهنگی گفت: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به اعضای شورای فرهنگ عمومی اضافه شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حسین میرشریف در دیدار مدیران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با اشاره به اینکه همه شهرستانهای یزد تحت پوشش این اتحادیه هستند اظهار داشت: در دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های یزد، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که اقدامات فرهنگی مرتبط با دانش‌آموزان با جدیت بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه تولیدی ویژه فضای مجازی تولید شد و پس از آن هم با شبکه یزد هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که برخی از این برنامه‌ها را پخش کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با بیان اینکه حدود شش هزار نفر این برنامه را در طول ماه رمضان مشاهده کردند گفت: در روز قدس هم با دانش‌آموزان کشورهایی از جمله عراق دیدار و گفت‌و‌گو به صورت آنلاین داشتیم.

میرشریف از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز اشاره کرد که به صورت سراسری پخش شد خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی تمام برنامه های ما همچنان ادامه داشت و تنها این برنامه ها را از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی برنامه‌هایی که امکان برگزاری حضوری آن به صورت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد همچنان در حال برگزاری است و مابقی برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی ایرانی برگزار می‌شود.

استاندار گیلان: سند جامع «عفاف و حجاب» شورای عالی انقلاب فرهنگی بومی‌سازی می‌شودفرمانده انتظامی گیلان: اولویت ترویج فرهنگ "عفاف و حجاب" با فعالیت‌های ایجابی استرئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منصوب شد

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که دانش‌آموزان در حوزه‌های فرهنگی دارند، ضرورت حضور انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی به صورت عضو اصلی یا میهمان به صورت ویژه احساس می‌شود.

میرشریف به کمبودهایی که انجمن‌های اسلامی با آن روبرو هستند اشاره کرد و گفت: در بعضی موارد کم لطفی‌هایی از سوی برخی مسئولان نسبت به  تامین نیازهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی یکی دیگر از مسائلی است که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با آن روبرو هستند افزود: تمام مربیانی که با ما همکاری دارند به صورت جهادی و بدون دریافت حق‌الزحمه کاری در حال کار هستند.

انتهای پیام/781/ ت

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... دهه کرامت| فرهنگ رضوی در کردستان ترویج یابد بی‌توجهی به فرهنگ سبب فلج‌سازی اقتصاد مملکت می‌شود تکیه به فرهنگ دینی سبب رفع مشکلات کشور می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری