Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:07:22 GMT

آزادی ۱۶ زندانی غیرعمد گلستانی در دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۰۱۷

آزادی ۱۶ زندانی غیرعمد گلستانی در دهه کرامت

حجت الاسلام سید حسینی گفت: به همت خیرین و ستاد دیه استان گلستان ۱۶ زندانی در دهه کرامت آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید رضا سیدحسینی» عصر امروز (پنجشنبه 12 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد دیه و خیرین استان گلستان در راستای آزادی زندانیان غیرعمد تلاش های خوبی داشتند و هر ساله به همت این خیرین تعدادی از زندانیان غیرعمد استان گلستان از زندان آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: برخی از زندانیان به دلیل بدهی و یا دیه به صورت ناخواسته به زندان محکوم می شوند و لیست از این افراد را تهیه و در اختیار خیران قرار دادیم.

 

حجت الاسلام سید حسینی یادآور شد: به مناسبت میلاد امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت امروز به همت خیرین و ستاد دیه استان گلستان 16 نفر از این زندانیان آزاد شدند.

 

وی گفت: آزادسازی زندانیان یک عمل صالح است و در طول سال خیرین با برنامه هایی از جمله گلریزان برای آزادسازی زندانیان اقدام می کنند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان غیر عمد حجت الاسلام سید حسینی دادستان مرکز استان گلستان سید حسینی میلاد امام رضا جشن های دهه کرامت دهه کرامت استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان هادی ساعی  رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت : گلستان در زمینه پرورش تکواندو کار استعداد و شایستگی فراوانی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان ورزشکاران گلستان در میادین جهانی و آسیایی بدرخشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی