Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:31:11 GMT

نگرانی در مورد نشت مواد رادیو اکتیو وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۰۹۶

نگرانی در مورد نشت مواد رادیو اکتیو وجود ندارد

ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو در پی آتش سوزی در یک سوله سایت هسته‌ای وجود ندارد.

رمضانعلی فردوسی بادی در گفت و گو با ایسنا در خصوص حادثه آتش سوزی در سایت هسته ای نطنز، اظهار کرد: بامداد امروز پنجشنبه ۱۲ تیر آتش سوزی اتفاق افتاد که به محض اطلاع چند اکیپ آتش نشانی را به محل اعزام کردیم و آتش اطفاء و نگرانی ها برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در یک سوله در حاشیه سایت هسته‌ای رخ داده است، گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو وجود ندارد و خوشبختانه هیچ تلفاتی هم نداشته‌ایم.

فرماندار نطنز افزود: سوله آتش گرفته در حال ساخت بوده و وسایل اسقاطی در آن وجود داشته و علت حادثه را عوامل فنی سایت انرژی هسته ای بررسی خواهند کرد و گمانه زنی‌ها در مورد حمله به این سایت کاملا بی اساس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاسیسات غنی سازی نطنز استانی سیاسی آتش سوزی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی و موثر بایرن مونیخ بوده و نقش پررنگی را در قهرمانی‌ها و موفقیت‌های این تیم ایفا کرده است اما مشکلاتی که در این فصل بین او و توماس توخل به وجود آمد باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش به گوش برسد. 

این بازیکن هم در بین بازیکنانی بود که نتوانستند ارتباط خوبی با توخل برقرار کنند و حتی بسیاری از سایت‌های آلمانی مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه نام او را در فهرست بازیکنان مازاد برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی یپش رو قرار خواهند داد. 

چند باشگاه بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی دارند اما نام بارسلونا بیشتر از هر باشگاه دیگری در کنار نام او به گوش می‌رسید. اما روزنامه اسپورت مدعی شده است که مدیران بارسا تردید بسیاری درباره شرایط او دارند و معتقد هستند که به دلیل مشکلات مالی‌ای که با آن روبرو هستند، او منتظر بارسا نخواهد ماند و احتمالا قرارداد جدیدی را با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند. 

قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید اما قطع همکاری توخل با این باشگاه در پایان فصل جاری ممکن است باعث شود که نظر او برای ترک آلیانز آرنا عوض شود و همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی