Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، صبح امروز در مراسم الحاق ۸ فروند بالگرد بل ۲۱۴ و کبرای تهاجمی که در پایگاه دوم هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: به مناسبت میلادحضرت امام رضا (ع) هشتمین پیشوای شیعیان، ۸ فروند بالگرد ۲۱۴ و کبرا که بازسازی و به روزرسانی شده بودند امروز استارت خورده و تحویل یگان‌های پروازی هوانیروز ارتش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

متخصصان وزارت دفاع در اورهال بالگرد‌های ارتش، فجرآفرینی کردند

وی افزود: مردم عزیز ما بدانند امروز به همت جوانان غیرتمند ما در نیرو‌های مسلح و خصوصاً در هوانیروز، این یگان پروازی عظیم بالگردی نه تنها بیشتر از سالیان قبل از انقلاب ارتقای توان رزمی داده شده، بلکه به دانش بومی ساخت قطعات نیز رسیده‌ایم.

امیر سرتیپ دوم قربانی با اشاره به اهمیت ارتقای توان بالگردی در مقابله با تهدیدات پیشِ رو اظهار کرد: بحمدالله هوانیروز در سال جاری به لحاظ توان رزمی و قدرت بازدارندگی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که اگر بخواهیم در این رابطه مقایسه‌ای داشته باشیم، باید عنوان کرد که ارتقای توان رزمی بالگرد‌های ما در مقایسه با کشور‌های منطقه، کم‌نظیر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رشد و پیشرفت را مدیون تلاش‌های مستمر کادر فنی مهندسی و پشتیبانی هوانیروز هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران هوانیروز ارتش اورهال بالگرد هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان