Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا – قابلت‌های جدیدی برای سیستم مرورگر وب سافاری توسط اپل معرفی شده است که موجب می‌شود تا این سیستم بتواند به روش‌هایی جدید برای تائید هویت کاربران مجهز شود. قابلت‌های جدیدی برای سیستم مرورگر وب سافاری توسط اپل معرفی شده است که موجب می‌شود تا این سیستم بتواند به روش‌هایی جدید برای تائید هویت کاربران مجهز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، در حقیقت باید گفت که سیستم‌های مشهور موجود در آیفون‌های مدرن یعنی تاچ‌ آی‌دی و فیس آی.دی قرار است تا به عنوان ابزارهایی برای تائید هویت کاربران در سیستم مرورگر سافاری مورد استفاده قرار بگیرند.
 
بر اساس گزارش منتشر شده، اپل اعلام کرده است که سافاری نسخه 14 برای سیستم‌های عامل iPadOS و MacOS به کاربران اجازه استفاده از روش‌های بایومتریک تائید هویت را خواهد داد.
     
البته شما ممکن است در برخی موارد مجبور به استفاده از نام کاربری و رمز عبور باشید و این روش‌ها به صورت قطعی و همیشه پاسخگو نخواهند بود.
 
این رویکرد با استفاده از ساختار آشنای فریم ورک WebAuthn انجام خواهد شد که در طول چند وقت گذشته پیشرفت زیادی داشته است و حال سافاری نسخه 14 نیز قرار است از آن بهره مند شود.
 
البته برای دریافت این خدمات باید منتظر عرضه نسخه سیستم‌های عامل یاد شده در پایین امسال باشید تا این قابلیت‌ها در آن نسخه برای شما منتشر شده و قابل استفاده باشد. با این وجود ممکن است ابتدا این قابلیت‌ها به صورت نسخه بتا مورد آزمایش قرار بگیرند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس آی دی سافاری اپل تایید هویت مرورگر وب هویت کاربران تائید هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل