Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «نمی‌توانم نفس بکشم» با نمایش آثار هنرمندان ۴۷ کشور جهان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

همزمان با روز افشای حقوق بشر آمریکایی و در محکومیت اقدامات نژاد پرستانه اخیر در این کشور، امروز دوازدهم تیرماه در مراسمی با حضور اسد عبداللهی؛ معاون استاندار لرستان، احمد حسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل صدا و سیما، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «نمی‌توانم نفس بکشم» در نگارخانه‌های شهید هژبر و سرو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که توسط انجمن کاریکاتور استان و با حمایت معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد مجموعاً ۳۰۶ اثر از ۶۵ هنرمند سراسر جهان به نمایش در آمده که ازجمله هنرمندان شاخص حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سیدمسعود شجاعی طباطبایی، رییس خانه کاریکاتور ایران، لوییس کارلوس فرناندس بهترین کاریکاتوریست آمریکای جنوبی، جیتت کاستا؛ دارنده بیش از یکصد عنوان برتر از جشنواره‌های جهانی و شانکار پامارثی؛ بهترین کاریکاتوریست چهره جشنواره ورلد پرس کارتون اشاره کرد.

این نمایشگاه ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تا پایان تیرماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و کارتون و کاریکاتور خواهد بود.

در حاشیه این نمایشگاه و در جریان بازدید حاضران از تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، فعالیت این تالار پس از چند ماه تعطیلی به دلیل بازسازی و تجهیز مجدد، از سر گرفته شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه هنري کارتون و کاریکاتور خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»