Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در پی پخش کلیپی از اظهارات یکی از بازماندگان متوفیان کرونا بلافاصله دستور بررسی جدی موضوع را به امور حقوقی فرمانداری صادر کرد.

او افزود: ابتدا موضوع بررسی شود و چنانچه اظهارات آن شخص ثابت شود، کلیه مسئولانی که پروتکل را نقض نموده اند و پیکر بیمار کرونایی را به خانواده اش تحویل دهند هر نام و نشانی دارند تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: تحویل و تدفین اموات کرونایی اصول خاصی مطابق پروتکل دارد که اجرای آن‌ها تنها متوجه مسئولان است نه خانواده آنها.

موسوی با بیان اینکه متخلفان هر نام و نشانی دارند باید مجازات شوند تا اینگونه موارد دیگر هرگز تکرار نشود گفت:این موضوع توسط امور حقوقی در حال بررسی است.

مسئولان شادگان باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشند

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن اعتراض شدید به برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در شادگان گفت: مسئولان این شهرستان باید پاسخگوی سهل انگاری خود در جلوگیری از تشکیل اینگونه تجمعات باشند.

او افزود: با توجه به مصوبه ستاد کرونا استان خوزستان مبنی بر الزام به اجرای محدودیت‌ها و اعلام وضعیت قرمز در منطقه، مشاهده‌ی تجمعات چند هزار نفری در این شرایط بحرانی قابل اغماض نیست.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا متوفیان کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند