Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۷۸۰ هزار نسخه از کتاب جنجالی مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در هفته اول به فروش رفته است و جزو پرفروش‌ترین کتابهای آمازون قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، هفته گذشته بیست و سوم ژوئن منتشر شد.

در هفته اول فروش این کتاب، ۷۸۰ هزار نسخه از آن به فروش رسیده و «سیمون و شاستر»، ناشر این کتاب در آستانه رسیدن به فروش یک میلیون نسخه از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیل همچنین نوشت، با این میزان فروش، این کتاب در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های «روزنامه نیویورک تایمز» و فروشگاه آنلاین «آمازون» قرار گرفته است.

این وبگاه خبری همچنین نوشت، کتاب خاطرات بولتون از لحاظ فروش در هفته اول هنوز به کتاب «وفاداری بیشتر» نوشته «جیمز کومی»، رئیس سابق اف‌بی‌آی نرسیده، اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دوران ترامپ است.

طبق گزارش‌هایی جان بولتون برای کتاب خاطرات خود، ۲ میلیون دلار پیش پرداخت داده است.

بولتون، در کتاب خاطرات خود به جزئیات در مورد ۱۸ ماه فعالیت در کنار دونالد ترامپ و افشاگری علیه وی پرداخته است.

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در این کتاب که عنوان «اتاق حادثه» را برای آن انتخاب کرده نوشته تنها دغدغه دونالد ترامپ، پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست.

بولتون پیش از انتشار کتاب خود در رسانه‌های مختلف مکرراً ظاهر شد و چندین مصاحبه داغ را انجام داد که تیتر یک اخبار رسانه‌ها شدند.

وزارت دادگستری آمریکا در تلاش برای جلوگیری از انتشار این کتاب به دادگاه شکایت کرده بود که این کتاب «به طور مناسب برای انتشار بررسی نشده است».

اما در حالی که دولت ترامپ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه بولتون شود، «رویس لامبرت» قاضی منطقه‌ای آمریکا شنبه هفته گذشته برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتاب بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید پرفروش ترین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۳۱۷ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۲۳۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۸۴۱ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۱۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۵۲ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۸۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۱ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۸۰۵ مخاطب، فروشی معادل ۲۷۳ میلیون۵۸۱ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۴۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۹۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۶۶۴ مخاطب به فروشی معادل ۶۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۷ اجرا، ۴۶۷ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۴ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا میزبان ۲۲۲ مخاطب بوده و به فروش ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

 
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است، نهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۳۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۴ اجرا توانسته است ۲۰۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان بفروشد.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۱۰۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان دست پیدا کند. 

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۱۳۲ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۸ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایشنامه «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری خوانده شد، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان، توانست ۶۷۵ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۵۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی برسد.

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟