Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

عکس یادگاری فوتبالیست استقلالی درکنار عوامل پروازش به کیش/ تصاویر مربی پرسپولیس از اعضا قدیمی و کنونی این تیم

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خودش در بدو ورود به زمین بازی در حالی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود منتشر کرد و نوشت:

" و من عاشق نباختن به حرف‌های دیگران "

گابریل کالدرون مربی آرژانتینی تیم فوتبال ایران تصویری از خودش در زمین بازی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و بخشی از مصاحبه اخیرش را بازنشر داد.

" مصاحبه فرهیختگان
۱. از روز‌های قرنطینه بگویید که چطور میگذرد. ویدیو‌هایی که منتشر می‌کنید نشان میدهد که سفت و سخت و مثل یک بازیکن حرفه‌ای تمرین می‌کنید؟
من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و دوست دارم هر روز ورزش کنم، این عادتی است که کنار نگذاشتم و باعث شده من سالم و روی فرم باشم.
۲. می‌دانید که لیگ ایران آغاز شده است. به نظرتان شرایط آغاز بازی‌ها وجود دارد؟
اگر مسابقات از سرگرفته شده حتما یک سری پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی وجود دارد، من در ایران نیستم و نمیتوانم قضاوت کنم، در خیلی از کشور‌ها مسابقات فوتبال در حال برگزاری هستند و من خوشحالم که ایران یکی از این کشورهاست.
۳. خیلی‌ها معتقدند که از کالدرون به اندازه توانایی هایش در فوتبال ایران حمایت نشد. این نظر را قبول دارید؟
در مورد این موضوع خیلی صحبت شده است. من بیشتر اهل عمل هستم تا حرف و در زمانی که در پرسپولیس بودم کیفیت کار کاملا عیان بود، حتی بدون حمایتی که من انتظار داشتم، تیم قهرمان نیم فصل شد، به نیمه نهایی جام حذفی رسید و تیم یک پویایی خوبی داشت که امیدوارم باعث شود پرسپولیس برای بار چهارم قهرمان شود.
۴. در برهه‌ای از زمان از شما به عنوان گزینه نیمکت تیم ملی ایران نام برده شد. اصلا چنین موضوعی مطرح بود؟
در حال حاضر تیم ملی سرمربی دارد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. اگر در آینده تیم ملی نیاز به سرمربی داشت طبیعی است نام من در بین کاندید‌ها باشد، چون باتجربه هستم و شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارم. در ضمن، بعد از اینکه از نزدیک کیفیت و جسارت فوتبالیست ایرانی را دیدم، اگر این امکان فراهم شود من خوشحال خواهم شد.
۵. بزرگترین خاطره‌ای که از حضور در پرسپولیس در ذهن شما نقش بسته چیست؟
لطف مردم، هواداران، بازیکنان و کادر پزشکی و دوستان زیادی که در ایران پیدا کردم. میهمان نوازی مردم ایران ما را غافلگیر کرد، خیلی خوب بود، عالی بود.
۶. هنوز هم هواداران پرسپولیس با شما در ارتباط هستند؟ آیا از تصمیم جدایی شما دلخورند؟
امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی ما با افراد زیادی در ارتباط هستیم و هنوز هم هواداران پرسپولیس به ما لطف دارند.
۷. این علاقه در شما وجود دارد که بار دیگر به فوتبال ایران برگشته و کار نیمه تمام را به اتمام برسانید؟
من همیشه علاقه دارم در تیم‌های بزرگ کار کنم و همیشه علاقمند به بازگشت به پرسپولیس خواهم بود "

آریا برزگر بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش در زمین بازی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و جمله‌ای زیبا را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

" تمام غصه هاوسختی‌های دنیا رامیتوان بایک جمله تحمل کرد. (خدایا می‌دانم که می‌بینی) "

ایکر کاسیاس بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید تصویری زیبا از خودش در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

" آخرین پرواز "

کمال کامیابی‌نیا بازیکن فوتبال اهل ایران تصویری از خودش در کنار محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

وحید هاشمیان بازیکن سابق و مربی فوتبال ایرانی تصویری از خودش را منتشر کرد و نوشت:

" تنها راه موفقیت این است که به روشى که دوست دارید زندگى کنید "

سعید عبدولی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی با حاج محمد طالبی از سرداران شجاع دوران دفاع مقدس و معروف به ببر کوهستان دیدار کرد.

" عزیز و بی ریا ساده و مخلص خدا "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران در فضای مجازی ورزشکاران ایرانی فوتبال ایران فوتبالیست ایرانی فوتبالیست مشهور تصویری از خودش فوتبال ایران اش منتشر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم

طرفداری| تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت.

به نقل از  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ندا نویدی نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت