Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، این بستۀ ویژۀ سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه ۱۳، تا شامگاه پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است.

این بستۀ ویژه از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵* با قیمت ۱۲هزار تومان، در دسترس است.

همچنین مشترکان ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از طریق مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز این بسته را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف‌نظر از تاریخ تهیه، مهلت استفاده از این بسته اینترنت ویژه، تا پایان پنجشنبه ۱۹ تیر ماه خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت اپراتور ایرانسل ایرانسل من ولادت امام رضا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی گوگل به‌مناسبت نوروز

آفتاب‌‌نیوز :

دودل به تغییر موقتی لوگو گوگل در صفحه‌ی اصلی این موتور جست‌وجو اشاره می‌کند. گوگل همواره هنگام تولد اشخاص سرشناس، سال نو و تعطیلات ویژه، لوگویش را به‌طور موقتی با طراحی جدید که در دل آن عبارت Google به چشم می‌خورد، جایگزین می‌کند.

گوگل از سال ۲۰۰۴ به بعد، هر سال به مناسبت نوروز دودل ویژه‌ای طراحی کرده است تا با این جشن بزرگ ایرانی همراه شود.

گفته می‌شود که دودل‌ها یکی از پربازدیدترین بخش‌های اینترنت هستند و میلیاردها نفر آن‌ها را می‌بینند. به همین دلیل طراحی دودل نوروز ۱۴۰۳ اتفاقی ویژه برای ما ایرانی‌ها است.

بر اساس گزارش زومیت، دودل نوروز ۱۴۰۳ توسط پندار یوسفی، مدیر ایرانی تیم UX گوگل ترنسلیت، ساخته شده است. یوسفی می‌گوید طراحی دودل نوروز، برای او حکم رؤیای به‌حقیقت‌پیوسته را دارد و از این بابت بسیار خوشحال است.

پندار یوسفی در طراحی دودل نوروز ۱۴۰۳ تلاش کرده است به نمادهای مهم ارجاع دهد. او می‌گوید قراردادن تمامی نمادهای نوروز در داخل یک لوگو کار دشواری بود؛ اما توانست با تحقیقات فراوان درباره‌ی لباس‌های نوروز و سنت‌های دیرینه‌، در نهایت به طرح جذابی دست پیدا کند. یوسفی می‌گوید که برای لوگو نوروز ۱۴۰۳ گوگل، از خاطره‌های شیرین کودکی‌اش الهام گرفته است.

در بخشی از دودل نوروز شاهد چند حیوان دوست‌داشتنی هستیم که دور هم جمع شده‌اند و در کنار هفت‌سین منتظرند تا آغاز سال جدید را جشن بگیرند. یوسفی از رنگ‌های زنده، گل و درخت استفاده کرده است تا روح نوروز را به‌نمایش بگذارد. او می‌گوید: «حتی در دوران پرچالش، روح نوروز (وعده‌ی تازگی و فرا رسیدن روزی جدید) نور امید به همراه دارد.»

دودل‌های گوگل معمولاً برای کاربران ایرانی که از ابزارهای VPN استفاده نمی‌کنند، به‌نمایش درنمی‌آیند. متأسفانه این شرایط برای دودل نوروز هم برقرار است. گوگل تأیید کرده که این دودل را در کشورهایی مثل آذربایجان، ترکمنستان، ایالات متحده، کانادا، پاکستان و هند نشان می‌دهد، اما خبری از ایران نیست.

دیگر خبرها

  • لوگوی نوروزی گوگل در ایران دیده نمی‌شود
  • لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد
  • جزئیات دسترسی آسان به شیرخشک نوزادان از طریق سامانه تیتک
  • تغییر لوگوی گوگل به‌مناسبت نوروز
  • بهترین اینترنت همراه برای سفر عید کدام است؟
  • اجرای پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در مشهد
  • مشتریان مخابرات، سرویس‌ های باند پهن را آنلاین از سامانه مخابرات‌­­ من ثبت‌ نام کنند
  • توزیع بسته های کمک معیشتی برای خانواده زندانیان فیروزکوه
  • عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳