Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:39:42 GMT

شادی گل سرخیو راموس به یاد کریس رونالدو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۷۳۳

شادی گل سرخیو راموس به یاد کریس رونالدو (عکس)

سرخیو راموس یک بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و با تک گل سه امتیازی خود کهکشانی ها را یک قدم به قهرمانی نزدیک تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بسیار حساس رئال مادرید ختافه دقایقی پیش با برتری 1-0 روال خاتمه یافت. زننده این گل سرخیو راموس بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی و دقیقه 77 تک گل برتری کهکشانی ها را وارد دروازه حریف سخت کوش مادریدی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شاید دشوارترین بازی رئال در شروع مجدد لالیگا بود و در مقاطعی از بازی به نظر نمی رسید که کهکشانی ها بتوانند برنده از زمین خارج شوند ولی پنالتی دیرهنگام روی دنی کارواخال فرصت را برای راموس مهیا کرد تا بار دیگر ناجی تیمش شود. راموس پس از گلزنی، شادی گل ویژه ای هم به نمایش گذاشت. او ابتدا نشان داد که در حال فوت کردن است و احتمالا منظور او فوت کردن شمع قهرمانی 34 رئال بود و سپس شادی گل رونالدویی را به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

 

 

کاپیتان رئال در شروع مجدد لالیگا موفق به زدن 4 گل در 5 بازی شده است. او دروازه ایبار، سوسیداد، مایورکا و ختافه را باز کرده و به خصوص گل هفته گذشته  او به مایورکا که روی یک کاشته زیبا به ثمر رسید، بار دیگر ثابت کرد که سن برای کاپیتان رئال تنها یک عدد است.

 

به این ترتیب تعداد گل های راموس در تمام رقابت های این فصل به 11رسید(9 گل در لالیگا) و از فصل 77-1976 که "پیری" توانسته بود 10 گل به ثمر برساند، سابقه نداشته یک مدافع بتواند در طول فصل، این تعداد گل برای رئال وارد دروازه حریفان کند. این برد شماره 301 راموس با پیراهن رئال نیز بود.

بی تردید راموس حالا بیش از همیشه سران رئال را برای قبول شرایط تمدید دو ساله، تحت فشار قرار داده است.

 

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس