Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:11:17 GMT

واکنش زیدان به خبر جدایی احتمالی مسی از بارسا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۷۸۸

واکنش زیدان به خبر جدایی احتمالی مسی از بارسا

ساعاتی پیش کادنا سر خبر از توقف مذاکرات تمدید مسی با بارسا و جدایی احتمالی او در تابستان 2021 داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که اهمیت فراوانی داشت، به لطف گل دقیقه 78 سرخیو راموس که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ختافه را شکست داد و فاصله با بارسا در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب رئال در حالی که 5 هفته تا پایان فصل باقی است، بیش از همیشه به قهرمانی نزدیک شده و می تواند برای سی و چهارمین بار، فاتح لالیگا شود.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« معتقدم خیلی خوب بازی کردیم و به خصوص فرم بدنی بازیکنان تعیین کننده بود. همه بازیکنان تمرکزشان روی تیم است و عملکردشان در زمین بسیار خوب بود. تنها مشکل این است که به کمی زمان بیشتر برای استراحت نیاز داریم و شادابی بازیکنان مثل روزهای ابتدایی نیست با این حال تیم کاملا منسجم و متحد است و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم.»

 

زیدان ادامه داد:« من هم مثل بازیکنان در طول بازی زجر می کشم. کاری که در حال انجام دادنش هستیم، اصلا ساده نیست. بدون سختی و زجر کشیدن نمی توان به موفقیت رسید. هر سه روز یک بار بازی داریم و هر بازی دنیای خودش را دارد و برای پیروزی در آن باید برنامه ای متفاوت را پیاده کرد. هنوز 5 بازی باقیمانده و هیچ چیز مشخص نیست. اینکه می گویند نیمی از راه قهرمانی را رفته ایم، قبول ندارم. اگر همین انسجام را حفظ کنیم، در نهایت قهرمان خواهیم شد.»

 

 

 

 

تعویض ها:« تعویضی ها در نتیجه پایانی تاثیرگذار بودند و دینامیک بازی را عوض کردند. امشب هر کسی در زمین بود، کارش را خوب انجام داد و راضی هستم. با تغییراتی که داشتیم، توانستیم کناره های زمین را ببندیم و از همان منطقه نیز نفوذهای خوب داشتیم و به گل نیز رسیدیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.»

 

وضعیت واران:« الان شرایط خوبی ندارد چون به سرش ضربه بدی وارد شد. او در خانه است و تحت نظر پزشک. نمی خواستم روی او ریسک کنم چون ضربه شدید بود. باید ببینیم شرایط او فردا چطور خواهد بود.»

 

ساعتی پیش کادنا سر اعلام کرد که لیونل مسی قصد تمدید با بارسلونا را ندارد و سال بعد از این تیم جدا خواهد شد. زیدان در این رابطه گفت:« در جریان چیزی نیستم. او در لالیگاست و ما همیشه دوست داریم برابر بهترین ها بازی کنیم. چیزی که در مورد او اتفاق خواهد افتاد را نمی دانم.»

 

 

بارسلونا لیونل مسی زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش طرفداری، لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی