Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین بازی از پلی‌آف صعود به بوندس‌لیگا با تساوی خانگی تیم وردربرمن مقابل تیم هایدنهایم به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازی رفت از مصاف پلی‌آف تیم‌های وردربرمن و هایدنهایم برای حضور در فصل آینده رقابت‌های بوندس‌لیگا، وردربرمن میزبان به تساوی بدون گل رضایت داد.

وردربرمن در فصل اخیر بوندس‌لیگا شانزدهم شد تا این شانس را داشته باشد که از طریق پیروزی در پلی‌‌‌آف، در دسته اول فوتبال آلمان بماند اما با نتیجه‌‌ای در بازی خانگی شب گذشته این تیم رقم خورد، هایدنهایم، تیم سوم فصل گذشته بوندس‌لیگای دو به صعود امیدوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت دو تیم دوشنبه هفته آینده از ساعت 23 به وقت تهران در خانه تیم هایدنهایم برگزار می‌‌شود.

تاریخ آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا اعلام شد

 

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال وردربرمن آلمان فوتبال آلمان بوندس‌لیگا آلمان بیشتر بخوانید... هامبورگ از صعود به بوندس‌لیگا بازماند/ بازگشت آرمینیا بیلفلد و اشتوتگارت به دسته اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال وردربرمن آلمان فوتبال آلمان بوندس لیگا آلمان وردربرمن فوتبال آلمان بوندس لیگا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین