Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در این هفته قیمت‌هایی که برای سکه و طلا رقم خورد سابقه نداشت و یک رکورد قیمتی جدیدی ثبت شد. تاریخ انتشار: 06:40 - 13 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۱۸۰

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از ابتدای هفته با افزایش قیمت ارز و رشد اندک اونس جهانی در طول هفته شاهد رشد شدید قیمت سکه و طلا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در این هفته قیمت‌هایی که برای سکه و طلا رقم خورد سابقه نداشت و یک رکورد قیمتی جدیدی ثبت شد.

وی گفت: با افزایش قیمت ارز، تقاضا نیز در بازار با رشد همراه بود و خریداران سکه امامی نیز افزایش یافت و این موضوع موجب شد حباب سکه به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: علی رغم افزایش تقاضا برای خرید سکه امامی اما شاهد افزایش تقاضا برای خرید سایر قطعات سکه و مصنوعات طلا نبودیم.

کشتی آرای با بیان اینکه در ابتدای هفته قیمت اونس جهانی ۱۷۷۲ دلار بود، خاطرنشان کرد: سکه طرح قدیم در ابتدا هفته ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود که با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی طی یک هفته به ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومانی از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: نیم سکه نیز با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی از ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

وی گفت: سکه ربع نیز با افزایش ۲۸۰ هزار تومانی از ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی از یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۸۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به رقم ۸۹۳ هزار تومان رسید.

کشتی آرای درباره اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها خرید و فروش توسط واحد‌های صنفی صورت می‌گیرد یا خیر تصریح کرد: با توجه به شرایط بازار واحد‌های طلافروشی با حاشیه ریسک بیشتری داد وستد می‌کنند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش بینی بازار گفت: قیمت اونس جهانی قابل پیش بینی نیست و بستگی به وضعیت اقتصاد جهانی دارد و اگر تغییراتی اتفاق بیفتد، قیمت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نرخ طلا و سکه در ۹ تیرماه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر هزار تومان رسید هزار تومانی هزار تومان نیز با افزایش سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۱۰ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۵۱۵ هزار تومانی، در کانال جدید قرار گرفت و به قیمت ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۸ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۶۰ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۳۱.۴۰ دلار

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد