Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد هفته اول لیگ برتر فوتبال پس از تعطیلات چند ماهه، اظهار داشت: کیفیت بازی‌های لیگ برتر بعد از تعطیلی چند ماهه مسابقات قابل قبول نبود. تعطیلات طولانی مدت، مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم‌ها و گرمای هوا بر کیفیت بازی‌های این هفته تاثیر منفی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر تیم‌ها به جز پرسپولیس، فولاد و سپاهان از شرایط ایده آل خود دور بودند. به نظر می‌رسد تیم‌ها با گذشت زمان به شرایط عادی خود برگردند.

خط حمله استقلال زهر همیشگی را ندارد

او در خصوص شروع نا امید کننده تیم استقلال تهران در لیگ برتر، عنوان کرد: بعد از اتفاقاتی که در بازی با فولاد خوزستان رخ داد؛ محروم‌های زیادی را روی دست استقلال گذاشت، در بازی با سایپا هم کادر فنی قادر به چینش نفرات مناسب در ترکیب نبود.

جمشیدیان افزود: استقلال در ۳ بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. این موضوع باعث می‌شود تا آبی‌ها از کورس مدعیان جا بمانند. استقلال این هفته هم با وجود غایب‌های زیاد در ترکیب خود، بازی بیرون از خانه سختی مقابل پارس جنوبی جم خواهد داشت. استقلال در بازی مقابل فولاد و سایپا از مالکیت توپ خوبی برخوردار بود، اما خط حمله این تیم آن زهر همیشگی را نداشت. ارسلان مطهری در بازی با فولاد مصدوم شده، دیاباته در ۲ دیدار قبل حضور نداشته و مهدی قایدی هم از فرم مطلوب خود خارج شده است.

بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات هفته بیست و پنجم تا بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد فرهاد مجیدی قبل از تعطیلات لیگ عملکرد خوبی داشت

بازیکن سابق تیم استقلال تهران درباره عملکرد فرهاد مجیدی، بیان کرد: به نظر من  مجیدی قبل از تعطیلات لیگ عملکرد خوبی داشت. استقلال در بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرد. آن‌ها همچنین در ۲ دیدار اول مرحله گروهی با وجود  کسب نکردن نتیجه دلخواه بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. تیم فرهاد مجیدی اگر آخرین مسابقه قبل از تعطیلات مقابل گل گهر سیرجان را نمی‌باخت، شرایط مناسبی در جدول پیدا می‌کرد.

او افزود: بعد از تعطیلات، اما شرایط کاملا متفاوت پیش رفت. حواشی زیاد، بی پولی، تعطیلی لیگ، مصدومیت‌ها و دیر اضافه شدن بازیکنان خارجی به تمرینات، دلایل عدم آمادگی کافی استقلال در ۲ بازی اول هستند.

تغییر در کادر فنی استقلال بعید است

جمشیدیان در مورد تغیرات احتمالی کادر فنی آبی پوشان، گفت: به نظر من این اتفاق بعید به نظر می‌رسد، زیرا دلیلی برای این تصمیم وجود ندارد. استقلال با وجود احتمال کم قهرمانی در لیگ برتر، شانس خوبی برای گرفتن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم در جام حذفی میزبان سپاهان است و در آسیا باید ۴ بازی دیگر انجام دهد.

او اضافه کرد: بازی با فولاد یک بازی خاص بود و قرار نیست این اتفاقات هر هفته دامن گیر استقلال شود. تیم سایپا یک موقعیت جدی داشت که تبدیل به گل شد و سپس شرایط بازی را کنترل کرد. کمبود بازیکن استقلال مقابل سایپا به چشم آمد.

سپاهان رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی است

جمشیدیان در خصوص وضعیت باشگاه سپاهان تصریح کرد: تیم سپاهان خیلی عملکرد خوبی داشت و به طور کامل بر بازی مسلط بود. این تیم با هدایت امیر قلعه نوعی به خوبی از تعطیلات استفاده کرده و جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی است.

استقلال در بهترین حالت قهرمان جام حذفی می‌شود

او در پایان گفت: تیم استقلال تهران در بهترین حالت باید برای قهرمانی جام حذفی تلاش کند. این تیم در لیگ برتر فقط به کسب سهمیه امیدوار خواهد بود، زیرا چند تیم خوب در بالای جدول هستند. شهر خودرو کیفیت خوبی دارد، تراکتور هم می‌تواند به روند خوب گذشته باز گردد. همچنین فولاد خوزستان در ۲ بازی قبلی خود پیروز شده و با توپ پر به لیگ برگشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال احمد جمشیدیان لیگ برتر فوتبال کادر فنی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط خوبی در پرسپولیس حکم‌فرما است و به نظرم کار راحتی دارد. در لیگ برتر هم آلومینیوم شایسته پیروزی برابر پرسپولیس نداشت و شاگردان «اوسمار ویه‌را» موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادند. از زمانی که اوسمار هدایت تیم را عهده دار شده است توانسته روند رو به رشدی را به وجود آورد که در هر بازی شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: پرسپولیس به راحتی می‌تواند این بازی را پیروز شود و به یک چهارم نهایی صعود کند؛ خریدهای خارجی پرسپولیس توانسته‌اند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کرده‌اند و نقطه قوت پرسپولیس به شمار می‌روند. امیدوارم در روز جمعه هم عملکرد خوبی را برای پرسپولیس داشته باشند.

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند اما شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از سپاهان است و با توجه به نتایج هفته‌های پایانی پرسپولیس و اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، شانس پرسپولیس بسیار بالاتر از سپاهان است. شاگردان اوسمار باید توجه داشته باشند تا درگیر حاشیه‌ها نشوند چون اگر حاشیه وارد تیم شود تمرکز آنها از بین می‌رود و اگر بازی‌های باقی مانده را با همین روند ادامه دهند، می‌توانند مانند سال گذشته باز هم عنوان قهرمانی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه به ۶ بانک تصریح کرد: خصوصی سازی سالهاست که قرار است در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شود. همین که مسئولان توانستند شرایطی را فراهم کنند تا این دو باشگاه در آسیا مجوز کسب کنند باعث تقدیر است اما باید دید که این بانک‌ها چه دستاوردی برای پرسپولیس خواهند داشت و می‌توانند آرامش را در باشگاه فراهم کنند یا خیر.

کد خبر 6087814

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس