Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@09:46:42 GMT

کتاب بولتون در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۰۶۷

کتاب بولتون در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، کتاب «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که در آن دست به افشاگری‌های علیه ترامپ زده شده است، در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت.

این کتاب که به بازگویی خاطرات جان بولتون در زمان حضور در تیم دونالد ترامپ پرداخته است، در هفته اول ۷۸۰ هزار نسخه فروش داشته و ناشر آن در آستانه رسیدن به فروش یک میلیون نسخه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش گفته شده که جان بولتون برای انتشار گسترده کتاب خاطرات خود، ۲ میلیون دلار پیش پرداخت داده است.

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که به شکلی عجیب و با یک توئیت توسط ترامپ برکنار شد، یکی از تندروترین سیاستمداران ضدایرانی ترامپ بود که این روزها به دشمن درجه یک او تبدیل شده است.

بولتون به تازگی کتاب خود را با نام «اتاقی که در آن اتفاق افتاد»، منتشر کرده که حاوی نکاتی است که تاکنون رسانه‌ای نشده بود و جنجال‌های زیادی را به راه انداخته است.

طی روزهای منتهی به انتشار کتاب، رسانه‌های آمریکایی و به ویژه خبرگزاری‌های منتقد ترامپ، بخش‌هایی از این کتاب را منتشر کردند که نشان می‌داد حاوی توصیفات افشاگرانه‌ای علیه شخص ترامپ و نحوه اداره دولت کنونی آمریکاست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند