Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@09:15:53 GMT

کرونا بزودی از بین می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۲۳۳

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «فاکس بیزنس» در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم خیلی خوب با کروناویروس کنار بیاییم. فکر می‌کنم بزودی نابود شود، امیدوارم» رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز همچون همان زمان‌های اولیه شیوع کرونا معتقد است که کرونا در یک برهه زمانی از بین خواهد رفت، گفت: «بله قطعاً. فکر می‌کنم خیلی زود واکسن آن را خواهیم داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: علی‌رغم آنکه آمار و ارقام روزانه مبتلایان به کرونا از ۵۰ هزار نفر عبور کرده است، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در تازه‌ترین اظهارنظرات خود گفت به اعتقاد وی ویروس کرونا «بزودی» از بین می‌رود.

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «فاکس بیزنس» در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم خیلی خوب با کروناویروس کنار بیاییم. فکر می‌کنم بزودی نابود شود، امیدوارم».

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز همچون همان زمان‌های اولیه شیوع کرونا معتقد است که کرونا در یک برهه زمانی از بین خواهد رفت، گفت: «بله قطعاً. فکر می‌کنم خیلی زود واکسن آن را خواهیم داشت».

اظهارات ترامپ در شرایطی مطرح شده است که آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز» نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۵ هزار مورد جدید به مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شده‌ است و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور از مرز دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

از طرف دیگر، روز سه شنبه هفته جاری، دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا نیز در یک کمیته سنا ضمن تأکید بر اینکه بیماری کرونا در آمریکا کنترل نشده است، هشدار داد که احتمال می‌رود آمار روزانه مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

وی در این جلسه تصریح کرد: «روشن است که ما هم‌اکنون کنترل کامل (برکرونا) نداریم. من بسیار نگرانم زیرا اوضاع احتمالاً خیلی بد شود».

«کیلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید اواخر روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: «رئیس‌جمهور اطمینان دارد که این (ویروس) از بین خواهد رفت. وی یک تیم کاملاً درجه یک را گردهم آورده تا با غلبه بر بروکراسی ما را به واکسن برسانند».

اظهارات ترامپ در خصوص از بین رفتن ویروس کرونا در شرایطی مطرح شده است که اکثر نظرسنجی‌هایی که در هفته‌های اخیر برگزار شده، نشان می‌دهد اکثر مردم آمریکا از نوع مدیریت ترامپ در رسیدگی به بحران کرونا ناراضی هستند. منبع: فارس برچسب ها: رئیس‌جمهور آمریکا ، کرونا ویروس ، واکسن کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا کرونا ویروس واکسن کرونا رئیس جمهور آمریکا فکر می کنم خیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!