Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:31:27 GMT

مشخصات Moto G 5G فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۳۲۹

مشخصات Moto G 5G فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته، اطلاعات زیادی درباره گوشی 5G موتورولا منتشر شد. به تازگی، فعالان فضای مجازی در زمینه گوشی‌های هوشمند رندر‌های Moto G 5G را به اشتراک گذاشته‌اند که اولین نگاه ما به آن را ارائه می‌دهند. شایعه شده است که Moto G 5G همان Moto Edge Lite است و این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ هفتم ژولیه در مراسم آنلاین موتورولا معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، اطلاعات جدید حاکی از آن است که این گوشی 5G یک نسخه Plus هم خواهد داشت، اما هیچ اطلاعات دیگری درباره آن ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید

اینفوگرافیک جزئیات سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد

موتورولا Moto G 5G دارای یک نمایشگر +FHD خواهد بود که دو حفره برای دوربین سلفی بالای آن در نظر گرفته شده است و نرخ فریم آن ۹۰ هرتز است. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۱:۹ است. اندازه دقیق این نمایشگر در اطلاعات لو رفته آن مشخص نیست، اما گفته شده که این گوشی ۹.۵۹ میلی‌متر ضخامت دارد و جرم آن ۲۰۷ گرم خواهد بود. دوربین پنل پشتی این گوشی چهارگانه است. حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است و با حسگر‌های ۵ مگاپیکسلی ماکرو، ۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق همراه شده است.

این گوشی هوشمند دارای تراشه پردازنده Snapdragon 765 است و با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه شده است. این گوشی همچنین از حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به حافظه داخلی دستگاه بیفزاید. در ادامه، می‌توانید تصویری را ببینید که یکی از افشاگران گوشی‌های هوشمند از گوشی Moto G 5G در توئیتر به اشتراک گذاشته و تمام اطلاعات مهم درباره آن را به کاربران لو داده است.

از لحاظ نرم‌افزاری، Moto G 5G به صورت پیش‌فرض دارای اندروید ۱۰ خواهد بود. همچنین شایعه شده است که باطری این دستگاه ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید موتورولا موتورولا 5G گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)