Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:27:09 GMT

انتصابات جدید در آستان قدس رضوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۵۴۵

انتصابات جدید در آستان قدس رضوی اعلام شد

گروه استان‌ها- با حکم تولیت آستان قدس رضوی چند انتصاب جدید در آستان قدس رضوی رقم خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با حکم حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی انتصاباتی جدید در آستان قدس رضوی رقم خورد.

بر اساس این احکام رنگرز جدی به عنوان رئیس دفتر جدید تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد، همچنین در حکمی دیگر مخبر دزفولی به عنوان مشاور علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منصوب شدنمایندگان کلان مناطق در کمیته علمی مبارزه با بیماری‌‌های عفونی منصوب شدندرئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) منصوب شد

روز گذشته نیز محمدمهدی برادران به‌عنوان مدیر عالی حرم مطهر امام رضا(ع) منصوب شد.

انتهای پیام/282/ح

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... فرمانده جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله منصوب شد سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت منطقه آزاد قشم منصوب شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد