Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:49:46 GMT

کلوپ: انگیزه داشتیم، از اسلوب تیمم راضی‌ام

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۹۳۷

کلوپ: انگیزه داشتیم، از اسلوب تیمم راضی‌ام

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با وجود شکست سنگین مقابل منچسترسیتی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت در این بازی شاهد اسلوبی درخشان از تیمش بوده.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین 4-0 لیورپول، قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس، مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب دو تیم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ادعاها درباره اینکه تیمش در این بازی انگیزه لازم نداشته را رد کرد و گفت با وجود شکست سنگین، شاگردانش اسلوبی درخشان را به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لیورپول دیشب در حالی قدم به استادیوم اتحاد، خانه منچسترسیتی گذاشت که عنوان قهرمان فصل جاری لیگ برتر را یدک می‌کشید. پیش از شروع مسابقه بازیکنان سیتی پیش از شروع مسابقه برای  لیورپولی‌ها دست به اجرای گارد احترام زدند تا به قهرمانی‌شان ادای احترام کنند. اما شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک بازی برتر پیروزی‌ بی‌رحمانه‌ای بدست آوردند تا از حالا برای فصل آینده خط و نشان بکشند.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این بازی برای ما مهم است؟ من که شاهد اسلوب درخشانی از بازیکنانم بودم. آنها از نظر ذهنی از ما سریع‌تر بودند. ما نمی‌توانستیم روان بازی کنیم. در مقابل منچسترسیتی اگر چنین ضعفی داشته باشید با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد. ما لحظات خوب و شانس‌هایی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. باید این نتیجه را بپذیریم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" اگر می‌خواهید داستان را به آنجا ببرید که ما تمرکز نداشتیم، اشکالی ندارد. ولی من از اسلوب تیمم راضی بودم. وقتی منچسترسیتی اینقدر خوب بازی می‌کند، اینکه یک تیم دیگر توانسته قهرمان شود، جالب نیست؟ منچسترسیتی فوق‌العاده است. من بازی‌های این فصل‌شان را تماشا کرده‌ام. آنها حتی یک بازی بد نداشتند".

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است