Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، سید محمد جواد فرهانیان افزود: روند احراز هویت در سامانه سجام به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: در حالت احراز هویت حضوری مردم عزیز می توانند به برخی از شعب منتخب بانک ها، کارگزاری ها و دفاتر پیشخوان منتخب دولت مراجعه و مراتبی که در آنجا تمهید شده سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور گفت: احراز هویت غیر حضوری مبتنی بر یک تکنولوژی کاملاً بومی و هوش مصنوعی است که توسط چند شرکت دانش بنیان داخلی طراحی شده است.

وی افزود: این امر باعث شده زحمت رفت و آمد و تردد در داخل شهر برای مردم به خصوص در ایام کرونایی کمتر شود.

فرهانیان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مردم برای احراز هویت در سامانه سجام از این روش استفاده کنند.

وی ادامه داد: احراز هویت الکترونیکی همزمان با عید سعید فطر با مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی شده است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور گفت: افراد برای احراز هویت الکترونیکی با تمهیدی که شورایعالی بورس در نظرگرفته باید مبلغ 10 هزار تومان به حساب این شرکت ها (دانش بنیان) واریز کنند.

وی افزود: سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی برداده های تائید شده خواهند بود.

فرهانیان یادآورشد: علاقه مندان برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و به صورت الکترونیکی نیز احراز هویت شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند

احمدی، ضمن بیان اینکه سامانه یکتا سامانه جدیدی است که رسالت آن ساماندهی اصناف و مکاسب است، گفت: همه مکاسب و اصناف باید در سامانه یکتا ثبت نام و کد مرتبط با آن صنف و فعالیت اقتصادی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر سامانه یکتا همان جواز کسب اما به صورت الکترونیکی است، افزود: کسانی که جواز کسب کاغذی دارند با مراجعه به این سامانه می‌بایست جواز الکترونیکی کار خود را نیز دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از از درگاه ملی مجوزها موسوم به یکتا است و از اصناف می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه دریافت مجوزهای الکترونیکی کسب و کار چندان دشوار نیست، گفت: اطلاعات هویتی و برخی مجوزها در این سامانه قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند جواز الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۴۴ تمام مجوزهای کسب و کارها باید الکترونیکی شود و لذا همه اصناف باید به سایت «مجوز» مراجعه و شناسه یکتای خود را دریافت کنند و این کار حتی با تلفن همراه و در دست داشتن کارت ملی و سریال کارت ملی، امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است