Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش لبنان از ادامه نقض حریم هوایی این کشور از سوی هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

ارتش لبنان اعلام کرد که چهار هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرده اند.

بر اساس این گزارش؛ هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به ترتیب روز گذشته در ساعت ۹:۲۰ صبح به وقت محلی حریم هوایی لبنان در منطقه رمیش و جنوب لبنان و علما الشعب و در ساعت ۱۰:۴۵ صبح به وقت محلی، هم حریم هوایی منطقه رمیش و جنوب لبنان و کفرکلا و در ساعت ۱۲:۵۵ دیروز حریم هوایی الناقوره و جنوب لبنان و در ساعت ۲۰:۲۰ شب به وقت محلی، حریم هوایی لبنان در منطقه علما الشعب تا صور را نقض کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، علیرغم اینکه دولت لبنان بارها به مجامع بین‌المللی به دلیل نقض مکرر حریم هوایی خود توسط صهیونیست‌ها شکایت کرده است، اما این مجامع هیچگاه اقدامی در مسیر ممانعت از تداوم تجاوزگری‌های تل آویو انجام نداده‌اند.

این در حالی است که چند روز قبل هم کابینه رژیم صهیونیستی با اکتشاف گاز در منطقه مورد مناقشه با لبنان موافقت کرد.

کد خبر 4964518

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان حریم هوایی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان روسیه فلسطین سوریه افغانستان الحاق کرانه باختری امارات متحده عربی جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که ارتش اسرائیل از صبح سه‌شنبه تاکنون ۱۵ حمله هوایی به مناطق و روستا‌های مختلف جنوب لبنان انجام داده است.

به گزارش تسنیم، در آخرین مورد جنگنده‌های اسرائیلی چندین حمله هوایی به اطراف روستا‌های «کفرکلا»، «میس الجبل» و «وادی برغز» انجام دادند.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی