Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی رسول‌زاده ضمن ابراز تاسف از عقب‌ماندگی کاشان در برخی مسائل اساسی اظهار داشت: مشکلات شهر با تعارف برطرف نمی‌شود و بر همین اساس لازم است تا به شهر نگاه ارزشی داشت و از این رو لزوم حضور نیروهای متعهد، معتقد، شجاع و ایثارگر بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کاشان ضمن تاکید بر رعایت مُرّ قانون افزود: چشم‌پوشی از قانونی و عدم رعایت آن موجب بروز مشکلاتی می‌شود که امروز در شهرسازی نمونه‌ای از آن را مشاهده می‌کنیم و باعث شده است که مشکلاتی ایجاد شود به نحوی که ساخت و سازها در حریم تپه‌های تاریخی سیلک نارضایتی مردم را به‌دنبال داشته است و دادستانی بدون تعارف به این موضوع ورود پیدا کند.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی به این موضوع توسط کمیسیون تخصصی شورای شهر کاشان ابراز داشت: آلودگی شهر کاشان نیز یکی دیگر از معضلات شهری است که با راه‌اندازی کمربندی 30 از ترافیک شهری برطرف می‌شود در حالی که این پروژه با وجود هزینه 16 میلیاردی به‌دلیل اختلاف در حریم شهری کاشان و آران و بیدگل دپو شده است.

از گوشه و کنار خراسان رضوی| انتشار 600 میلیارد تومان اوراق‌ مشارکت خطوط قطار شهری مشهد مقدساز گوشه و کنار خوزستان| بندر اروندکنار با هدف توسعه منطقه و تسهیل روابط اقتصادی به بندر تجاری ارتقا یافتاز گوشه و کنار خراسان‌جنوبی|60 تن عسل در ‌استان تولید شد

416 بازرسی ایمنی از اماکن و ساختمان‌های شهر کاشان

مسعود چایچی با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری 416 مورد بازرسی و بازدید ایمنی صورت گرفته است اظهار داشت: این اقدام از اماکن، ساختمان‌ها و مستحدثات شهری بوده که توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث، پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با توجه همگانی به اهمیت آن امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و حرائق باشیم و این اقدامات نیز به‌منظور پیشگیری از وقوع حادثه انجام می‌شود.

سمن‌ها در توانمندسازی خانواده‌ها نقش آفرینی کنند

اسماعیل بایبردی ضمن تاکید بر راه‌اندازی تشکل‌های مردم‌نهاد در آران و بیدگل اظهار داشت: راه‌اندازی این تشکل‌ها برای تبیین راهکارهای عملیاتی و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  روستاها و شهرها ضرورت دارد و از این رو تقویت تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه حقوق شهروندی حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شفاف‌سازی عملکرد تشکل‎های مردم‌نهاد و موسسات خیریه شهرستان آران و بیدگل ضروت دارد، افزود: تشکل‌های مردم نهاد شهرستان آران و بیدگل باید بتوانند در توانمندسازی و توانمندآفرینی خانواده‌ها، بانوان، دختران، پسران و جوانان این شهرستان نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/801

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| محدودیت‎های جدید برای کنترل کرونا در آذربایجان‌غربی اعمال می‌شود از گوشه و کنار کاشان| مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد از گوشه و کنار یزد| برگزاری جشنواره "ماسک من برای تو "

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکل های مردم نهاد گوشه و کنار آران و بیدگل راه اندازی شهر کاشان تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری

ساخت این میدان سال گذشته به دلیل طراحی نامناسب و شکایت شهروندان در پی سوانح فراوان، متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مرکز کردستان، بار ترافیکی بزرگترین ناحیه منفصل شهری غرب کشور یعنی "نایسر" و شهرک‌های صنعتی یک، دو و سه شهر سنندج بر روی این ناحیه قرار گرفته و در زمان عبور خودرو‌های سنگین و اتوبوس ها، به دلیل طراحی نامناسب، احتمال وقوع تصادف وجود دارد.

مدت‌ها است که مدیران عمرانی و شهرداری سنندج قول بازطراحی و تخریب میدان موجود را می‌دهند، وعده‌ای که عملی نشده است.

مردم خواهان رفع این نقطه حادثه خیز و ساخت میدانی استاندارد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند