Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده، توسعه اجتماعی جوانان و آسیب‌های فضای مجازی حمایت می‌شود.

مهدی قناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده و حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حمایت در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارتقای مهارت آموزشی با انتخاب آگاهانه و زندگی زناشویی سالم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تولیدات در قالب فیلم (مستند، کوتاه، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، ۳۰ ثانیه‌ای)، برنامه تلویزیونی، پویا نمایی(انیمیشن)، کتاب و کتابچه آموزشی (دیجیتال)، اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور با موضوعات حوزه ازدواج و خانواده و توسعه اجتماعی جوانان مورد حمایت این سازمان است.

قناد یادآور شد: محتوای آثار تولیدی و ارائه شده باید در حوزه مسائل روز جوانان، ازدواج و خانواده، کنترل و کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش جمعیت، عفاف در خانواده، فرهنگ‌سازی مشاوره ازدواج و خانواده، سبک زندگی، سلامت و آسیب‌های فضای مجازی باشد.

وی با اشاره به پرهیز از سیاه‌نمایی و بیان دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات در محتوای آثار تولیدی، متذکر شد: آثار تولیدی باید دارای قابلیت بارگذاری و پخش در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به‌کارگیری شیوه‌های خلاقانه محتوای آثار در قالب‌های جذاب، تکراری نبودن اثر و استفاده از طنز در محتوای تولیدی باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: جلوگیری از پرداختن صرف به موضوعات بدون توجه به بعد آموزشیِ- هدفمندی اثر در محتوای تولیدی، دارا بودن نگاه مؤثر در ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مسائل و دغدغه‌های جوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی مبتنی بر عدم کپی‌برداری و تولید محتوای غیر علمی و تکراری کلیه آثار مورد نظر است.

قناد با اشاره به شیوه ارسال آثار فرهنگی، هنری و آموزشی، افزود: متقاضیات می‌تواند با مراجعه به سایت اداره‌کل ورزش و جوانان نسبت به تکمیل فرم شماره یک اقدام و مستندات خود را در قالب پروپوزال طرح و پیش‌بینی هزینه تولید به دفتر معاونت جوانان پست نمایند.

وی آخرین مهلت آثار فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده مورد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی را ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی ازدواج خانواده ارسال آثار حمایت تولیدات فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هنری و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند و لازم است از ظرفیت معلمان ورزشی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلمی و تبریک هفته معلم به معلمان و مربیان ورزشی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش اظهار کرد: برای تقویت و توسعه ورزش باید از ظرفیت ۶۸۰ معلم ورزش استان استفاده کنیم چون هر معلم به تنهایی یک هیأت است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این تعاملات به شکل وسیع باشیم و از ظرفیت آموزش و پرورش غافل نشویم.

وی افزود: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند چرا که بنا به شغلشان ورزش یکی از اولویت‌های مهم زندگیشان است و می‌توانند در برخی از رشته‌های ورزشی که ورزشکار باید تا سن دانش آموزی پرورش یابد پشتیبان اداره کل ورزش و جوانان استان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش دانش آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل آماده برگزاری دوره‌های مربیگری ویژه معلمان تربیت بدنی است و از حضور این مربیان در بدنه کمیته‌های استعدادیابی هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها استقبال می‌کنیم.

پهناور در ادامه بیان کرد: بزودی با تکمیل شدن طرح استعدادیابی ورزشی با حضور استاندار اردبیل رونمایی خواهد شد که با استفاده از امکانات و زیرساخت‌های هر دو دستگاه، این طرح می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای ورزش استان باشد.

اکبر دهقانی نیا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در ادامه گفت: اداره کل آموزش و پرورش آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی است و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان و رعایت پروتکل‌ها هیأت‌های ورزشی می‌توانند جهت استعدادیابی در مدارس و اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل که یک محیط تربیتی هستند حضور یافته و استعدادیابی کنند.

گفتنی است، در ادامه دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر دربحث تربیت نیروی انسانی و تخصیص اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هر دو دستگاه برای استفاده رایگان دانش آموزان و هیأت‌های ورزشی تاکید کردند و نشان جام صفوی به معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 749811

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند