Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی اسفزار گفت: مسئولان اگر می خواهند صداقت خود را به مردم ثابت کنند، باید در فرصت کمی که تا پایان دولت دارند به مشکلات اقتصادی و معشیتی مردم توجه و به وعده های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (13 تیر) در جشن ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) در مسجد بقیه الله العظم(عج) بیرجند، اظهار کرد: هم اکنون با شیوع بالای بیماری کرونا در جامعه مواجهیم، بنابراین مردم باید رفت و آمدهای عادی از جمله شرکت در مجلس عروسی و ترحیم را به حداقل رسانده و به صورت جد از شرکت در تجمعات خودداری و فاصله اجتماعی را رعایت کنند چراکه هم اکنون  14 استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان انتخابات مجلس یازدهم، مردم با بصیرت، مقوله انقلابی بودن را با سوء مدیریت بعضی مسئولان اشتباه نگرفتند و با تمام مشکلات اقتصادی در عرصه انتخابات حضور یافتند.

 

وی بیان کرد: مسئولان اگر می خواهند صداقت خود را به مردم ثابت کنند، باید در فرصت کمی که تا پایان دولت دارند به مشکلات اقتصادی و معشیتی مردم توجه و به وعده های خود عمل کنند.

 

وی با اشاره به آیه 24 سوره انفال «ای اهل ایمان، چون خدا و رسول شما را به آنچه مایه حیات ابدی شماست (یعنی ایمان) دعوت کنند اجابت کنید و بدانید که خدا در میان شخص و قلب او حایل می‌شود (و از اسرار درونی همه آگاه است) و همه به سوی او محشور خواهید شد»، گفت: زن و مرد مسلمان باید همواره به فرمایشات ولی خدا لبیک بگویید.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حدیت سلسه الذهب، افزود: هنگامی که ابوالحسن الرضا(ع) به نیشابور رسید و خواست که آن جا را به قصد رفتن نزد مأمون ترک گوید، راویان حدیث، گردش را گرفتند و عرض کردند: ای پسر پیامبر خدا، از پیش ما می روی و برایمان حدیثی که از محضرتان فیضی بریم، نمی گویی؟! حضرت که در کجاوه نشسته بود سرش را بیرون آورد و فرمود: از پدرم، موسی بن جعفر شنیدم که می فرماید: از پدرم، جعفر بن محمّد شنیدم که می فرماید: از پدرم، محمّد بن علی شنیدم که می فرماید: از پدرم، علی بن الحسین شنیدم که می فرماید: از پدرم، حسین بن علی بن ابی طالب شنیدم که می فرماید: از پدرم، امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب شنیدم که می فرماید: از رسول خدا(ص) شنیدم که می فرماید: از جبرئیل شنیدم که می فرماید: از خداوند جلّ جلاله شنیدم که می فرماید: (کلمه) لا اله الا اللّه حصار من است و هرکس وارد حصار من شود از عذابم در امان است. اسحاق می گوید: چون شتر به راه افتاد حضرت با صدای بلند به ما فرمود: اما این شرطهایی دارد و من از شرط های آن هستم.

 

خسروی اسفزار ادامه داد: بر اساس حدیث سلسه الذهب، اگر می خواهیم امنیت داشته باشیم باید رهبر و مسئولانی الهی بر جامعه حکومت کنند.

 

وی با بیان اینکه در زمان جنگ، ایران سیم خاردار و سلاح هم نداشت، گفت: اما ایران امروز قدرتمند شده و هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را شکار و بنزین را بیخ گوش آمریکا، با شش کشتی به ونزوئلا صادر می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند