Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین  روزنامه ارائه قطر نوشت که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم العربی قطر پیشنهادی از سوپرلیگ چین دریافت کرده و این پیشنهاد را با باشگاه العربی درمیان گذاشته است.

مرتضی پورعلی گنجی با پیشنهادی از فوتبال چین روبرو شده است و باید سریعتر به این پیشنهاد پاسخ بدهد چون لیگ چین از 25 ژوئیه (4 مرداد) آغاز می شود و اگر مدافع تیم ملی ایران قصد سفر به چین را داشته باشد ، باید یک قرنطینه 14 روزه را در این کشور بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که 5 بازی به پایان رقابت های لیگ قطر مانده و تیم العربی به پورعلی گنجی نیاز دارد کمی جدایی او را دراین مقطع فصل دشوار کرده است.

العربی به رقابت های نیمه نهایی جام حذفی قطر رسیده و به همین دلیل این باشگاه قصد دارد تمام بازیکنانش را حفظ کند تا بتواند به فینال رقابت ها برسد. 

ممکن است این موضوع مورد بحث قرار بگیرد که آیا پورعلی گنجی بعد از پایان فصل با العربی ادامه بدهد یا نه؟ چرا که او دو فصل دیگر با العربی قرارداد دارد و در این نظر هالگریمسون سرمربی این تیم نیز تاثیرگذار است. 

مرتضی پورعلی گنجی دو سال پیش و بعد از دو فصل بازی در السد قطر به اوپن بلژیک رفت اما در حالی که فصل به پایان نرسیده بود به فوتبال قطر بازگشت و با العربی به توافق رسید. 

او پیش از حضور در السد یک فصل نیز در تیم تیانجین تدا چین بازی کرد و ممکن است تجربه باعث شود تا مدافع تیم ملی ایران باردیگر به دنبال ماجراجویی در فوتبال چین باشد.

از مرتضی پورعلی گنجی به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای فصل بعد پرسپولیس نام برده می‌شد. با توجه به مصدومیت انصاری و اینکه سیدجلال به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می‌شود پورعلی گنجی که همیشه بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بوده می‌تواند یک گزینه جذاب برای خط دفاعی پرسپولیس باشد. باید دید در نهایت انتخاب مدافع ملی پوش ایران در ادامه کدام لیگ خواهد بود. 

کد خبر 527596 برچسب‌ها فوتبال - نقل و انتقال ایرانی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم