Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:46:22 GMT

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۷۳۶

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در آستارا

تئاتر خیابانی با موضوع اثرات مخرب اعتیاد در شهرستان آستارا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، تئاتر خیابانی با موضوع اثرات مخرب اعتیاد شب گذشته(پنج‌شنبه، ۱۲ تیر) در ساحل شریعتی این شهر برگزار شد.

 

در این نمایش که در مدت ۲۰ دقیقه و به نویسندگی و بازیگری آرش قربانپور اجرا شد، کاوه دفتری و سبلانی به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تئاتر خیابانی به همت سازمان مردم نهاد رنگین کمان زندگی و با مشارکت اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن معتادان گمنام اجرا شد که با استقبال خوب شهروندان آستارایی همراه بود.

 

«شاپور تشرینی» در حاشیه این نمایش خیابانی، اظهارکرد: آگاه سازی جوانان از تاثیرات مخرب اعتیاد بر خانواده و جامعه از اهداف برگزاری این نمایش خیابانی بود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه اثربخشی مفاهیم به صورت بصری بیشتر است، ادامه داد: استقبال عمومی از تئاتر نسبت به سایر روش ها بیشتر است و بنابراین تئاتر خیابانی می تواند در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد موثر باشد.

 

تشرینی گفت: زبان هنر مهمترین راه پیشگیری از مواد مخدر است و باید از ظرفیت و توان هنرمندان در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بهره گرفته و با برنامه های فرهنگی، آموزش های لازم ارائه شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: آگاه سازی خانواده ها نمایش خیابانی بندر آستارا مواد مخدر تئاتر خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم