Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد با هدف جشنواره عدلیه و رسانه، توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با رونمایی از پوستر این جشنواره به طور رسمی آغاز به کار کرد.

«حسین عباس زاده» مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در این رابطه اظهار کرد: اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد در سه بخش اصلی،رسانه و ویژه(فضای مجازی) با هدف ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای دستگاه قضایی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و عمومی آحاد جامعه، تلاش برای ارتقاء سطح علمی و حرفه ای اصحاب رسانه در استان، کشف و شناسایی استعدادها و ظرفیت های خبری و رسانه ای، حمایت از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان حوزه قضایی، فعال سازی رسانه ها و استفاده بهینه از فرصت‌های رسانه‌ای و در نهایت شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب رسانه از اهداف برگزاری این جشنوراه است.

این مسئول ضمن دعوت از جامعه رسانه‌ای استان جهت مشارکت در این رویداد، ابراز کرد: روزنامه نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان و رسانه های استان اعم از نشریات مکتوب، پایگاه های خبری، سرپرستی نشریات سراسری، نمایندگان خبرگزاری های فعال در این استان برای شرکت در اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد، خبر و گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، مصاحبه، یادداشت و مقاله و گزارش تصویری را از بخش های اصلی جشنواره اعلام و بیان کرد: آثار ارائه‌شده در این بخش می‌بایست در فاصله زمانی اول تیرماه ۱۳۹۹ لغایت اول خرداد ماه ۱۴۰۰ در یکی از خبرگزاری‌های دارای دفتر نمایندگی در استان، پایگاه های خبری دارای مجوزفعالیت استان، مطبوعات محلی اعم از روزنامه، هفته نامه، ماه نامه، فصل نامه و یا مطبوعات سراسری دارای دفتر نمایندگی منتشرشده باشد.

عباس زاده اظهار کرد: موضوعات آثار ارسالی بیشتر در قالب پیشگیری از وقوع جرم است که از طریق سایت دادگستری کل استان اطلاع رسانی می‌شود.

وی بخش رسانه را از دیگر بخش‌های جشنواره ذکر کرد و گفت: شرکت در دوره های آموزشی، سرعت در انتشار اخبار دستگاه قضایی استان، حضور در نشست های خبری، ارتباط مؤثر با دفتر دبیرخانه جشنواره، مصاحبه، گزارش تحلیلی، یادداشت و مقاله و گزارش تصویری و عکس از مواردی است که دارای امتیاز بر حسب جدول طراحی شده می باشد.

عباس زاده به برگزاری بخش ویژه اشاره کرد و افزود: این بخش در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه فعالیت های و اهداف دستگا های قضا استان در شبکه های مجازی، پیام رسان های داخلی و تولیدات رسانه ای فراگیر اجتماعی با محوریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی برگزار می گردد که استانی نیست و از سراسر کشور می توانند در این بخش شرکت نمایند.

وی در خصوص قالب های بخش ویژه جشنواره نیز اظهار کرد: اینفوگرافی، پادکست، طرح های گرافیکی در قالب پوستر و تصویر، کلیپ های کوتاه در قالب پویانمایی، موشن گرافیک مواردی است که می تواند در موضوعات تعیین شده تولید شود که بیشترین اثر گذاری اجتماعی، بیشترین بازخورد و بازنشر از ملاک های داوری این بخش است.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان گفت: علاوه بر دادگستری و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، خانه مطبوعات استان و انجمن صنفی مدیران پایگاه های خبری و سرپرستان دفاتر خبرگزاری ها در استان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، جزئیات موضوعات و محورهای جشنواره در قالب آیین نامه برای اصحاب رسانه ارسال خواهد شد و علاقه‌مندان نیز می‌توانند برای پیگیری بیشتر و طرح نظرات و پیشنهادات خود adlieh_yazd@ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دادگستري يزد رسانه جشنواره روابط عمومی دادگستری استان اولین جشنواره اطلاع رسانی استان یزد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود