Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون خبری از گوشی منعطف ساخته شده توسط ال‌جی در فضای مجازی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد محصول جذاب‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ال‌جی در حال کار کردن روی دستگاهی است که می‌توان آن را به طور کامل رول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر به یاد داشته باشید، آگوست سال گذشته رندر‌های سه‌بعدی از طراحی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود. رندر‌های مذکور براساس طراحی اولیه‌ای ساخته شده بودند که ال‌جی پیشتر ثبت کرده بود.

البته گاهی اوقات هیچ محصولی از طراحی‌های اولیه و رندر‌ها به مرحله نهایی نمی‌رسد. اما مثل اینکه این بار وضعیت متفاوت است. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شرکت ال‌جی تلفن همراه رولی خود را که اکنون با کد Project B شناخته می‌شود، در ماه‌های اولیه سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید

جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ال‌جی عرضه شد

شرکت سازنده نمایشگر تلفن هوشمند آینده ال‌جی

یک مطلب بسیار جالب درباره این دستگاه، صفحه نمایش آن است. خود شرکت سازنده نمایشگر این گوشی را تولید نمی‌کند، بلکه BOE وظیفه انجام دادن این کار را بر عهده دارد؛ هنوز دلیل این مسئله مشخص نیست. تولید نمونه اولیه هم‌اکنون در کارخانه ال‌جی در Pyeongtaek در حال انجام است. حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نمونه اولیه تولید شده‌اند و معمولاً قبل از رسیدن به مرحله نهایی محصول، سه تا چهار دور این کار انجام می‌شود.

گوشی‌های هوشمند آینده ال‌جی

گوشی جدید پروژه B برای بازگرداندن ال‌جی به میدان رقابت تلفن‌های هوشمند به نظر کارآمد می‌آید. این شرکت تاکنون ۲۰ بار پشت سرهم در سه‌ماهه‌های مختلف سال سرمایه از دست داده است. در کنار Project B، گفته می‌شود ال‌جی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یک تلفن پرچم‌دار جدید را رونمایی خواهد کرد که کد آن Rainbow است. همچنین گفته می‌شود این شرکت یک تلفن هوشمند "افقی" را در نیمه دوم سال جاری میلادی با نام رمزگذاری شده Wing روانه بازار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست این دستگاه چیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صفحه نمایش منعطف شرکت ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، ردمی A ۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A ۰۵ s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A ۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X ۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد