Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:01:31 GMT

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۲۱۴

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان آغاز شد

فرمانده سپاه کاشان از توزیع هفت تن مرغ و هشت هزار پرس غذا در مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در کاشان خبر داد و گفت: پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان به مناسب ولادت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت آغاز شد. - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آغاز پنجمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان کاشان اظهار داشت: این مرحله از رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان به مناسبت ولادت علی بن موسی الرضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت تحت عنوان "مهر رضوی" با محوریت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از عموم شهروندان درخواست می‌شود تا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان واریز کنند، افزود: 5041721079425725 شماره کارت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان است که در اختیار عموم مردم قرار دارد و می‌توانند وجوهات نقدی خود را به این شماره کارت واریز کنند.

عظمت ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه تجلی پیدا کردرزمایش مومنانه «اهدای خون» بسیج مساجد و محلات در استان گیلان برگزار می‌شودکمک مومنانه اصحاب رسانه؛ خبرنگاران گلستانی در پویش "اهدای خون" مشارکت کردند

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به جمع‌آوری وجوهات مردمی جهت قرض دیون نیازمندان ابراز داشت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مرحله نیز هفت تُن مرغ با همکاری قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توزیع شده به نحوی که تمامی هزینه‌ها توسط این ستاد اجرایی تامین شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات تحت عنوان "رزمایش مواسات و احسان" انجام شد، گفت: در این اقدام دو هزار و 300 خانوار نیازمند این بسته غذایی را دریافت کردند به نحوی که در هر بسته غذایی دو بسته مرغ وجود دارد و تا امروز نیز این توزیع ادامه دارد.

اکبری از پخت و توزیع هشت هزار پرس غذا در روز تولد امام رضا(ع) خبر داد و تصریح کرد: هر قرارگاه جهادی با مشارکت خیران اقدام پخت و توزیع غذا میان نیازمندان در سطح شهرستان کاشان می‌کند به نحوی که بیش از یک هزار غذا توسط هر قرارگاه طبخ می‌شود.

انتهای پیام/801 / ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با اهدای خون داوطلبانه پاسداران در کاشان برگزار شد+تصاویر چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» سپاه با اهدای خون در کردستان اجرا می‌شود کمک‌های مومنانه در لرستان سبب رضایتمندی مردم نسبت به مسئولان شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان کمک مومنانه در کاشان رزمایش کمک مومنانه مرحله رزمایش اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان