Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@21:25:35 GMT

آدرس سایت دریافت ماسک

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۲۶۷

آدرس سایت دریافت ماسک

به گزارش صدای ایران، در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم رونمایی از اولین وب سایت تخصصی عرضه ماسک کشور و تجلیل ازکارگران و تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا برگزار شد.
به گزارش ایسنا، غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در این مراسم اعلام کرد: کسانی که درشرایط سخت چند ماه اخیربه ویژه کارگران واحدهای تولیدی ماسک وسایر زحمتکشان این عرصه، دل به خطرزده وبرای خدمت به مردم حتی در تعطیلات نوروز و سایر ایام تعطیل هیچ گاه سنگر تولید رارها نکردند، شامل این فرمایش امام رضا (ع)هستند که فرمودند دوستی با مردم نیمی ازعقل است؛ لذا تقدیرازاین عزیزان کوچکترین وظیفه ای است که بر عهده ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل ستاد مقابله با کرونا در بسیج اصناف
وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا پاسخگوی نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین جهت از ابتدای شیوع ویروس کرونا ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم با همکاری تولید کنندگان بخشی از کمبود کشور در خصوص ماسک را تامین کنیم.
عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با اشاره به راه اندازی این واحد تولیدی به توصیه سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: به لطف الهی وتلاش صنعتگران واحدهای تولیدی تحت حمایت بسیج اصناف کشور، نه تنها تولید ماسک استاندارد سه لایه متوقف نشد ،بلکه شاهد افزایش ظرفیت های تولید در کشورهستیم.
تولید ۵۰ میلیون ماسک
وی با اشاره به تولید بیش از۵۰ میلیون ماسک توسط واحدهای تولیدی صنفی در سراسر کشور با همت بسیج اصناف گفت: روند تولید، ابتدا با ماسک پارچه ای شروع شد و در حال حاضر ماسک استاندارد سه لایه پزشکی، نیاز های جامعه را برطرف می کند.
حسن پور گفت: ماسک های تولید شده با هماهنگی بسیج اصناف و دستگاههای ذی ربط در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه ها قرار گرفته است. بخشی از این ماسک ها نیز بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
حسن پور اعلام کرد: اخیرا با توجه به نیاز مبرم مردم استان خوزستان به ماسک ، تعداد یک میلیون ماسک توسط یکی از کارگاه های تحت پوشش این سازمان تولید و به دانشگاه علوم پزشکی این استان ارسال شد.
مسئولیت جدید بسیج اصناف
رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه اظهار کرد: اخیرا با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، مسؤلیت هماهنگی، تأمین مواداولیه، تولید وتوزیع ماسک در چرخه تولید نیمه صنعتی وکارگاهی برعهده بسیج اصناف کشور قرار گرفت.   راه اندازی سایت دریافت ماسک با عنوان باماسک
 وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت ها وکوتاه کردن دست دلالان و همچنین جلوگیری از توزیع ماسکهای غیراستاندارد گفت: امروز اولین وب سایت عرضه ماسک استاندارد به آدرس www.bamask.ir (باماسک) راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ماسک باماسک بسیج اصناف کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود

مطمئنا برخی از شما برای پیدا کردن زیرنویس فیلم‌های خارجی زبان حداقل یکبار مسیرتان به سایت "Subscene" خورده؛ برخی‌ها هم که از قدیم این سایت را می‌شناسند و از نظرشان بهترین سایت برای پیدا کردن زیرنویس است. اما به نظر می‌رسد این سایت به زودی برای همیشه بسته خواهد شد! این موضوع در داخل خود سایت اصلی اعلام شده و گویا قطعی به نظر می‌رسد.

یکی از کامل‌ترین و قدیمی‌ترین وبسایت‌های دریافت زیرنویس تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده بسته خواهد شد. یکی از مدیران «ساب‌سین» (Subscene) در تالار‌های گفتگو بسته شدن قریب‌الوقوع این مرجع دریافت زیرنویس را تأیید کرده است.

او می‌نویسد: «سلام به همه، متأسفانه باید گزارش کنم که این سایت طی ۲۴ ساعت آینده بسته خواهد شد. طرح واگذاری امکان‌پذیر نبود. از همه به خاطر مشارکت در این جامعه آزاد سپاسگزارم! مراقب خودتان باشید!»

مدیر «ساب‌سین» نزدیک به سه ماه پیش گفته بود به دنبال راه حلی برای ادامه است: «سلام به همه، به خاطر اتفاقاتی که در چند هفته گذشته برای ساب‌سین افتاده عذرخواهی می‌کنم. واقعیت دارد که ما برای بستن سایت برنامه‌ریزی می‌کنیم. اما روی یک راه حل کار می‌کنیم؛ بنابراین بیایید مثبت بمانیم؛ و بابت همه پیام‌های خصوصی و حمایت صمیمانه همه شما سپاسگزارم.»

منبع: برترین‌ها

tags # سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان