Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:44:27 GMT

امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۲۷۲

امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در حکم حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خطاب به مولوی ابراهیم جهانی آمده است: نماز جمعه از عبادات مهم در دین مقدس اسلام و سنگر نماز جمعه جایگاهی حساس و موثر در تقویت دین و نظام اسلامی است که مسوولیت اقامه آن از جانب، ولی امر مسلمین واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیشنهاد شورای امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، بدین وسیله اینجانب به عنوان نماینده معظم له، جنابعالی را که بحمد الله آشنایی خوبی با این جایگاه رفیع و امر خطیر دارید، برای مدت سه سال بعنوان امام جمعه مسجد جامع شهرستان سوران منصوب میکنم.

انتظار می‌رود ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، با بیانات خود در تبیین و تشریح معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) نمازگزاران را به وحدت و اخوت اسلامی و عمل به کتاب و سنت دعوت نموده و آنان را به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام، انقلاب و جامعه اسلامی دارند، آشنا ساخته و در وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقید به قوانین جاری کشور و اطاعت از، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تشویق و ترغیب کنید.

حکم انتصاب مولوی ابراهیم جهانی به امامت جمعه مسجد جامع اهل سنت شهر سوران طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام دکتر بی‌نیاز جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان اعطا شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد