Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شمار مبتلایان به ویروس کرونا روز پنجشنبه در ژاپن به ۱۰۰ مورد رسید که بیشترین آمار در طول دو ماه اخیر است.

براساس گزارش Kyodo News بیشترین شمار مبتلایان از اوایل می (اواسط اردیبهشت) ۱۵۴ مورد بوده که روز پنجشنبه ۱۰۰ مورد جدید گزارش شد. در حال حاضر به نظر می رسد ژاپن در شرایط اضطراری قرار دارد این در حالی است که اواخر ماه می شرایط اضطراری در شهرهای مختلف برداشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکیو در میان شهرهای ژاپن بیشترین شمار مبتلایان را داشته است. بیش از ۶ هزار نفر در شهر میزبان المپیک و پارالمپیک به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

آخرین آمار نگرانی از موج دوم عفونت ها در پایتخت را نشان می دهد. شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بازی های المپیک توکیو یکسال به تعویق بیفتد.

منبع: الف

کلیدواژه: شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷  نفر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در چهار مورد جنایت، ۳۲  شهروند فلسطینی را شهید و ۶۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!