Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@02:13:49 GMT

۱۷۶ قربانی جدید کرونا در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۵۸۲

شمار قربانیان ویروس کرونا در روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شمار قربانیان ویروس کرونا در روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد افزایش یافت. این خبر را مرکز مبارزه با کرونای روسیه امروز -‌جمعه- اعلام کرد.

بنا به آخرین آمار، مجموع شمار جان‌باختگان پاندمی کووید-۱۹ در این کشور به ۹ هزار و ۸۵۹ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار مبتلایان نیز با شش هزار و ۷۱۸ مورد افزایش به ۶۶۷ هزار و ۸۸۳ تن رسید. تاکنون ۴۳۷ هزار و ۸۹۳ تن از ابتلا به این بیماری بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035RL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار خواهد گرفت.

محمد قربانی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل روستوف و دینامو مسکو در ترکیب اولیه اورنبورگ حضور داشته، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر کریلیا سووتوف سامارا دیده می‌شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل جار لیگ برتر روسیه 7 بازی انجام داده و در روسیه کاپ هم سه بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امروز همراه تیمش به برتری دست پیدا کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل لیگ برتر روسیه، 26 امتیازی و تیم چهاردهم جدول این رقابت‌ها است که در صورت برتری مقابل سامارا فرصت صعود دو تا چهار پله‌ای و دوری از جمع گزینه‌های سقوط را دارد.

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت