Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان خواستار عملیات نظامی ارتش آلمان در لیبی به منظور آرام کردن اوضاع در این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "نوربرت روتگن"، رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان و از نامزدهای مطرح صدر اعظمی آلمان از حزب دموکرات مسیحی در گفتگویی خواستار عملیات ارتش آلمان در لیبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار برگزاری یک عملیات بین المللی با مشارکت ارتش آلمان در لیبی شد.

روتگن در گفتگویی با یک رسانه آلمانی تصریح رد که این عملیات می تواند یا با نظارت اتحادیه اروپا و یا نظارت سازمان ملل انجام گیرد. وی افزود: من از یک ماموریت کلاه آبی ها برای آرام کردن اوضاع در لیبی حمایت می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ماه های گذشته نشان داده است که دیپلماسی بدون یک مولفه صلح نظامی به درگیری ها در لیبی خاتمه نخواهد داد. ارتش آلمان هم باید در چنین عملیات نظامی مشارکت کند.

روتگن افزود: بعد از اقدامات دیپلماتیک آلمان در این مناقشات حالا این ممکن نیست که فقط پیشنهاداتی را ارائه دهیم و خود را از اجرای آن بیرون بکشیم. من از مشارکت ارتش آلمان در این درگیری ها حمایت می کنم.

بعد از سقوط معمر قذافی در لیبی در سال 2011 این کشور دچار هرج و مرج شده و بسیاری از شبه نظامیان برای کسب قدرت و نفوذ بیشتر در این کشور تلاش می کنند.

محاصره میادین نفتی لیبی توسط شبه نظامیان به زودی پایان می‌یابدگزارش| افشای درخواست امارات از آمریکا درباره لیبی و مخاطرات جدید ترکیهچاووش اوغلو: ماکرون باید درباره لیبی مورد بازخواست قرار بگیردموافقت دیوان لاهه با انجام تحقیقات درباره جنایات جنگی در لیبی

اتحادیه اروپا یک عملیات دریایی موسوم به ایرینی را برای پیشبرد تحریم تسلیحاتی لیبی از طریق نظارت های هوایی، ماهواره‌ای و دریایی در دستور کار قرار داده است. این ماموریت همچنین در اجرای اقدامات سازمان ملل علیه صادرات غیر قانونی نفت این کشور ایفای نقش می کند.

هدف اعلام شده این عملیات پایداری کشور لیبی و حمایت از روند صلح هدایت شده توسط سازمان ملل در این کشور است.

این عملیات اتحادیه اروپا برای جلوگیری از هجوم مجدد پناهندگان از طریق دریای مدیترانه بسیار دورتر از منطقه فرار مهاجران برگزار می شود. این عملیات جدید جایگزین عملیات دریایی قبلی اتحادیه اروپا در دریای مدیترانه موسوم به سوفیا شده است که در 31 ماه مارس منقضی شد.

در ماه ژانویه به ابتکار برلین کنفرانس صلح لیبی در آلمان برگزار شد و در این کنفرانس 16 کشور و سازمان بین‌المللی در این باره توافق کردند که به دخالت های خارجی در این کشور پایان دهند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,88,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور لیبی کشور آلمان بیشتر بخوانید... محاصره میادین نفتی لیبی توسط شبه نظامیان به زودی پایان می‌یابد چاووش اوغلو: ماکرون باید درباره لیبی مورد بازخواست قرار بگیرد گزارش| افشای درخواست امارات از آمریکا درباره لیبی و مخاطرات جدید ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور لیبی کشور آلمان اخبار لیبی اخبار آلمان ارتش آلمان درباره لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر

منابع عبری‌ از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه به همراه «رونن بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به منظور بررسی حملات احتمالی در رفح، مخفیانه وارد قاهره شدند.

«باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی می‌گوید مقامات مصری ابراز نگرانی کردند عملیات ارتش اسرائیل در رفح منجر به ورود ده ها هزار فلسطینی آواره به خاک مصر شود که این می‌تواند امنیت مصر را به خطر بیندازد.

مقامات اسرائیل می‌گویند هماهنگی نزدیک نظامی و دیپلماتیک با مصر یکی از شروط اساسی برای اقدام نظامی اسرائیلی در رفح است، به ویژه با توجه به قصد اسرائیل برای کنترل محور فیلادلفیا در مجاورت مرز نوار غزه و مصر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد