Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در استفاده از فرصت‌ها تیم ششم جدول هستیم، تیم اول لیگ در ایجاد موقعیت و موقعیت ندادن به تیم حریف هستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه «ورزش و مردم»، با تمجید از کادر پزشکی اظهار داشت: مدافعان سلامت واقعاً ایثار می‌کنند و باید اسامی تک تک آنها را در تاریخ بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از خانواده و جان‌شان گذشتند و باید دست‌شان را ببوسیم. به خاطر خانواده و سلامت جامعه باید خیلی از مسائل را رعایت کنیم که این اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم زودتر این ویروس لعنتی از بین ببرد.

وی درباره آمار خوب تیم فوتبال سپاهان در لیگ نوزدهم گفت: این آمار را هر سال داشتیم. ما دشمنان قسم‌خورده داریم و نمی‌دانیم چرا برخی رفتارها را می‌کنند. تیم ما در هر بازی 5.83 موقعیت ایجاد کرده و تیمی که رتبه دوم گلزنی را دارد. در استفاده از فرصت‌ها تیم ششم جدول هستیم. تیم اول لیگ در ایجاد موقعیت و موقعیت ندادن به تیم حریف هستیم. دوستان محبت دارند که شاید از بخل و حسادت می‌گویند.

سخنگوی باشگاه سپاهان: اطلاعی از پیشنهاد مستقیم استقلال به قلعه‌نویی نداریم

ادامه دارد...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال امیر قلعه‌نویی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... قلعه‌نویی: مقامات بالاتر از فدراسیون و وزارت ورزش درباره فوتبال تصمیم گرفتند/ هنوز ترس در وجود بازیکنان است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال امیر قلعه نویی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده قلعه‌‎نویی برای جوان‌گرایی؛ چه کسانی جای خود را به جوان‌ترها دادند؟

لیست تیم ملی فوتبال برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از طرف امیر قلعه‌نویی اعلام و مشخص شد که پروژه جوان‌گرایی در تیم ملی شروع شده است.

به گزارش مشرق، بعد از اتمام جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران وعده داده بود که قصد دارد در لیست تیم ملی جوان‌گرایی انجام دهد. این تصمیم سرمربی تیم ملی با واکنش‌های مثبت و حمایت مسئولین و اصحاب رسانه همراه شد و همه منتظر اولین لیست تیم ملی فوتبال بعد از جام ملت‌ها و حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بودند.

سرانجام شب گذشته این لیست اعلام و مشخص شد که قلعه‌نویی به وعده خود برای جوان‌گرایی در تیم ملی عمل کرده و بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای که در لیست جام ملت‌ها بودند به این اردو دعوت نشده‌اند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سیدحسین حسینی و آریا شکوری.

مدافعان: شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امین حزباوی، سامان فلاح، رامین رضاییان، صالح حردانی، میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی.

بازیکنان میانی: امید نورافکن، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، علی قلی‌زاده، الهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، محمد محبی، مهدی قائدی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش.

مهاجمان: مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان.

آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد بدلیل مصدومیت در این اردو از همراهی تیم ملی جا ماندند که در صورت بهبود تا اردوی بعدی در لیست اردوی خرداد ماه قرار می‌گیرند.

کدام بازیکنان از لیست کنار رفتند؟

احسان حاج صفی

کاپیتان ۳۴ ساله تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها در این لیست حضور ندارد و جای خود را به ابوالفضل جلالی ۲۵ ساله و حسین گودرزی ۲۲ ساله دو مدافع چپ پای جوان داده است.

سیدمجید حسینی

مدافع ۲۷ ساله تیم ملی که در جام ملت‌ها دچار مصدومیت شده بود نیز در این لیست حضور ندارد و جای خود را به امین حزباوی ۲۰ ساله داده است.

مدافع راست ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال که در جام ملت‌ها دچار مصدومیت و پارگی رباط صلیبی زانو شده بود نیز جای خود را به صالح حردانی ۲۵ ساله و جوان داد.

روزبه چشمی

کاپیتان ۳۰ ساله تیم فوتبال استقلال نیز جای خود را به محمد قربانی ۲۲ ساله جوان و لژیونر جدید فوتبال کشورمان داد.

امید ابراهیمی

هافبک ۳۶ ساله تیم ملی فوتبال بعد از اتمام جام ملت‌ها از فوتبال ملی خداحافظی کرد و به جای او امید نورافکن ۲۶ ساله، دعوت شده است.

رضا اسدی و شهریار مغانلو

اسدی ۲۸ ساله و مغانلو ۲۹ ساله مهاجمین تیم فوتبال سپاهان که تا به اینجای فصل با ۱۰ گل زده به صورت مشترک عنوان آقای گلی لیگ برتر را یدک می‌کشند، در لیست امیر قلعه‌نویی حضور ندارند و جای خود را به جواد آقایی‌پور ۲۴ ساله و سعید سحرخیزان ۲۰ ساله دو مهاجم جوان این فصل لیگ برتر فوتبال ایران دادند.

کریم انصاری‌فرد

دیگر کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا نیز در این لیست حضور ندارد و جای خود را به محمدرضا آزادی ۲۵ ساله داد. الهیار صیادمنش ۲۲ ساله و جوان نیز به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

با یک نگاه کلی به این تغییرات و شرایط سنی بازیکنان کاملا مشخص می‌شود که پروژه جوانگرایی در تیم ملی فوتبال استارت خورده و این تغییرات را باید به فال نیک بگیریم و بتوانیم از استعدادها و بازیکنان جوان فوتبال کشورمان در عرصه ملی استفاده کنیم.

حضور آرشا شکوری ۱۷ ساله دروازه‌بان تیم فوتبال نوجوانان ایران که عملکرد درخشانی در جام جهانی زیر ۱۷ سال داشت نیز جالب توجه است. الهیار صیادمنش ۲۲ ساله و مهدی لیموچی ۲۴ ساله نیز به تیم ملی فوتبال دعوت شده‌اند که حضور آن‌ها نیز میانگین سنی را کمتر کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین ماه در دیدار رفت مقابل ترکمنستان را برگزار می‌کند و سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ در شهر تاشکند تن داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • لیست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد | شوک شبانه قلعه نویی به تیم‌ملی
  • تحقق وعده قلعه‌‎نویی برای جوان‌گرایی؛ چه کسانی جای خود را به جوان‌ترها دادند؟
  • مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!