Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی توقفی وجود ندارد گفت: شرایط در استان به مرز هشدار رسیده است و لذا کار متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر  امروز در مراسم تجلیل از جهادگران مردمی مقابله با کرونا، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: این جلسه برای تجلیل از همه کسانی است که در مدت گذشته در بستر مبارزه با کرونا زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ستاد کم‌ترین نقش را بنده داشته‌ام و بیشتر نقش را برادران و خواهرانی بر عهده داشتند که شبانه‌روز به صورت جهادی در حال خدمتگزاری بودند.

امام جمعه همدان با اشاره به نقش ائمه جمعه شهرستان‌ها در ستادهای مردمی، بیان کرد: در چند ماه گذشته، وحدت و انسجامی خوبی را در بین مردم و مسئولان شاهد بودیم و همه پای کار بودند.

وی تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا را یک تجربه خوب در حوزه کار تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: با وجود آنکه انجام کار تشکیلاتی در مبارزه با یک ویروس ناشناخته با نواقصی همراه بود اما اثرات خوبی را شاهد بودیم و یک تجربه خوب رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این جلسه به معنای اختتامیه نیست بلکه تقدیر از فعالیت‌های چند ماه گذشته فعالان مردمی مبارزه با کروناست، چراکه شرایط در استان به مرز هشدار رسیده و کار متوقف نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به آسیب‌شناسی در نحوه اجرا فعالیت‌ها بپردازیم بیان کرد: ستاد مردمی یک کار تشکیلاتی قوی و منسجم با منطق علمی بود که باید نقاط مثبت و منفی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و آسیب‌شناسی کنیم.

شعبانی با بیان اینکه در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی توقفی وجود ندارد، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی به مردم اختتامیه برگزار نخواهیم کرد و بعد از این جلسه نیز کارگروه‌های مختلف ستاد باید با شناسایی نواقص در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی هنوز هم آماده همکاری با ستاد پیشگیری به عنوان بازوان اجرایی است، گفت: این تجربه نشان داد که ما می‌توانیم کارهای بزرگتری را با انسجام و وحدت انجام دهیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه متاسفانه فضای مبارزه با ویروس در جامعه عادی شده است، عنوان کرد: نیازمند آن هستیم که کمی جدی‌تر در مبارزه با این ویروس منحوس برخورد کنیم و پروتکل‌ها را به صورت جدی رعایت کنیم.

وی در ادامه به حضور جوانان در ستاد مردمی اشاره کرد و گفت: جوانان بسیاری در این ستاد پای کار بودند و نشان دادند هر جا کارها خوب و جهادی پیش می‌رود در کنار آن جوانان حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمانی بیان کرد: امروز کادر درمانی ما در عرصه جهاد در حال تلاش هستند و باید از تمام کادر درمانی استان که در این گرمای سخت با زحمات فراوان در حال خدمت رسانی هستند، به صورت ویژه تقدیر کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان جهاد خدمت رسانی آیت الله شعبانی مبارزه با کرونا عرصه جهاد خدمت رسانی ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان