Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار مبتلایانِ شناخته شده کووید ۱۹ باز هم در پنج روز یک میلیون نفر افزایش یافت. افزایشی که اگر با این روند ادامه پیدا کند، تابستان در نیم کره شمالی به پایان نرسیده، شمار مبتلایان دو برابر این عدد خواهد شد!

به گزارش «تابناک»؛ پنج روز از عبور مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر کره خاکی از مرز 10 میلیون تن، شمار مبتلایان از 11 میلیون تن گذشت؛ جمعیت بزرگی که بیماری شان با آزمایش‌های قطعی و تست از نوع پی‌سی‌آر مسجل شده، وگرنه شمار مبتلایان خیلی پیش از این اعداد و ارقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن گونه که گزارش‌های منتشر شده از ابتلای قطعی به ویروس کرونا در بیش از ۲۱۳ کشور جهان نشان می‌دهد، دقایقی پیش (ساعت 08:45 به وقت گرینویچ GMT) 3 ماه جولای سال ۲۰۲۰ میلادی، حوالی ظهر سیزدهمین روز تیرماه ۱۳۹۹ خورشیدی، شمار مبتلایان به این ویروس یک قله بزرگ دیگر را هم فتح کرد و پشت سر گذاشت.

تکمیل می شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ ویروس کرونا کووید19 پاندمی سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری گزارش دادند که شمار کشته‌های حمله موشکی به پایگاه کرم ابو سالم به ۴ نفر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چهارمین نظامی این رژیم در حمله موشکی گردان‌های قسام به پایگاه نظامی کرم ابو سالم کشته شده است.

بنابر اعلام منابع عبری در این حمله در کل ۴ نظامی اسرائیلی کشته شدند و ۱۲ نظامی هم مجروح هستند.

این در حالی است که برخی منابع عبری روز گذشته از افزایش شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی در حمله راکتی قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم به پنج نفر هم خبر داده بودند.

در پی این رخداد منابع عبری از سانسور شدید اخبار تلفات نظامی صهیونیست ها در این حمله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

کد خبر 6098196 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید