Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:56:38 GMT

فکر به پناه یعنی دوری از خدا در آن لحظه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۹۶۸

فکر به پناه یعنی دوری از خدا در آن لحظه

امام‌جمعه رشت با اشاره به تفاوت عمل به گناه و صرف فکر به گناه گفت: اگرچه فکر به گناه بار حقوقی ندارد اما در آن لحظات از خدا دور می‌شویم و دوری از خدا انسان را به پرتگاه روانه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به جایگاه شرم، حیا و عفت در برابر خدا، اظهار کرد: اگر انسان باور کنید که در هر فکر، باور، اعتقاد، عمل و فعالیت خدا ناظر بر اعمال اوست، راه رستگاری و هدایت را بر خود بازکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت توجه بنده به خدای بزرگ و اینکه انسان همواره در تیررس خدای باری‌تعالی قرار دارد، گفت: انسان باید مراقب باشد تا مرتکب گناه نشود و این نسخه‌ای است که اولیای خدا  برای مؤمنین بیان کرده‌اند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تفاوت عمل به گناه و صرف فکر به گناه افزود:  اگرچه فکر به گناه بار حقوقی ندارد اما در آن لحظات از خدا دور می‌شویم و دوری از خدا انسان را به پرتگاه روانه می‌کند.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه رشت فکر به گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079870 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)