Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از ریزش یک معدن در در روستای سرتیتان از توابع شهرستان گیلانغرب، تیم‌های امدادی هلال احمر کرمانشاه به محل اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه, هلال احمر کرمانشاه گزارش داد که ساعت 13:35 امروز بر‌اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان کرمانشاه یک معدن در شهرستان گیلانغرب ریزش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش سه تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب و یک تیم واکنش سریع از هلال احمر استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

لزوم توجه بیشتر به حوزه معدن / از ذخایر موجود معدنی به درستی استفاده نمی‌شود«معدن، گنج پنهان»|تعطیلی 1000 معدن سنگ ایران و بازار صادراتی 1 میلیارد دلاری که به رقبا واگذار شد56 معدن دارای پروانه بهره‌برداری در استان گیلان فعالیت می‌کنند

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام /831/ ز

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط معدن سنگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن سنگ هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌احمر استان همدان در پی فعالیت سامانه جدید بارشی

علی سنجربگی افزود: نیرو‌های امدادی هلال‌احمر همدان در پی هشدار هواشناسی برای خدمات‌رسانی به حالت آماده باش درآمدند.

او تصریح کرد:  تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات‌رسانی هستند.

سنجربگی گفت: در چنین شرایطی مسافران از سفر‌های غیرضروری خودداری و درصورت ضرورت سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، اکنون تمامی پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری و مراکز شعب استان همدان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

او با بیان اینکه مردم با تیم‌های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته باشند گفت: مردم استان در این شرایط جوی از اسکان و توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

هموطنان گرامی در صورت نیاز به امداد رسانی با سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۱۳راس گوسفند براثر ریزش کوه در گیلان‌غرب
  • آماده‌باش عوامل امدادی هلال احمر در محورهای خوزستان
  • خدمات رسانی ۴ تیم امدادی و بشردوستانه هلال احمر در مرز مهران
  • استقرار امدادگران هلال احمر در مناطق بحران‌زای سیل
  • تیم‌های عملیاتی هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش هستند
  • آماده‌باش هلال‌احمر استان همدان در پی فعالیت سامانه جدید بارشی
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان
  • تمهیدات هلال احمر خراسان رضوی برای نوروز
  • ریزش معدن طلا در بدخشان
  • طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در میناب آغاز شد