Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در رشته توئیتی پیشنهاد داد تا در جلسه یکشنبه شورا حادثه کلینیک سینا اطهر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی از پیشنهادش به منظور تغییر دستور جلسه یکشنبه ١٥ تیر با هدف بررسى ابعاد حادثه کلینیک سینا خبر داد و نوشت:  به تعدادى از همکاران پیشنهاد کردم طى درخواستى خطاب به رییس شورا پیشنهاد تغییر دستور جلسه یکشنبه ١٥ تیر را با هدف بررسى ابعاد حادثه کلینیک سینا مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏درخواستى از سوى ١١ عضو شورا خطاب به رییس شورا با پیشنهاد موارد زیر ارسال شد:

‏١- ارائه گزارش توسط شهردار تهران
‏٢- ارایه گزارش توسط مدیرعامل سازمان آتش نشانى 
‏٣- ارایه گزارش توسط دستگاه هاى ذیربط دولتى
‏٤- ارایه گزارش مقدماتى بررسى هاى کمیته مربوطه در شورا

این درخواست از سوى اینجانب، الهام فخارى، محمدجواد حق شناس، زهرا صدراعظم نورى، ناهید خداکرمى محمد سالارى ، زهرا نژادبهرام، مجید فراهانى، حسن خلیل ابادى، محمد علیخانى و حجت نظرى مطرح شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر شهر تهران حادثه حادثه کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت