Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: - امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک سیما صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ما یکسری دشمن قسم خورده داریم.

*ما در ایجاد موقعیت اول هستیم، ولی در استفاده از موقعیت، ششم هستیم. ایراد همینجا است.

*یکسری حرف‌ها یا بغض و حسادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چطور بعضی‌ها کارشناس شده اند.

*قضیه حضورم در تیم ملی تقریبا تمام شده بود.

*۱۳ سال تلاش کردم تا چیزی را ثابت کنم و ثابت هم کردم، ولی قسمت نبود به تیم ملی برگردم.

*سپاهان باشگاه بسیار بزرگی است. همه مربیان بزرگ آرزو دارند مربی سپاهان شوند.

*در یکسال و نیم توانستیم سه کار مهم برای سپاهان انجام بدهیم. اول اینکه راه طلایی که تیم گم کرده بود را دوباره پیدا کرد، دوم اینکه آرامش به تیم دادیم، چون برخی از تیم‌ها شاید شرایط خوبی داشته باشند، ولی آرامش ندارند. سوم هم اینکه تیمی ساختیم که حداقل سه چهار سال تاریخ مصرف دارد.

*من به خاطر سپاهان و تعهدی که داشتم، تصمیم برای حضور در تیم ملی را بر عهده کارخانه و باشگاه گذاشتم.

*مجیدی از سرمایه‌های استقلال است. همانطور که برانکو تجارب تیم ملی‌اش را در اختیار من گذاشته بود، من هم در جلسه‌ای با فرهاد مجیدی تجارب خود را به او انتقال دادم.

*از فرهاد می‌خواهم آرامش داشته باشد. بازیگری با مربیگری فرق دارد. به قول اولیایی مربیگری تنها شغلی است که آبروی آدم در گرو پای دیگری است.

*تا وقتی مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم همانجا است. از فرهاد می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قلعه نویی سپاهان ورزش فوتبال فرهاد مجیدی استقلال صراط نیوز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس