Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بجنورد ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: همگان باید تلاش کنیم تا با فراگرفتن سیره آن حضرت سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود پیاده کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه فریضه عبادی- سیاسی نماز جمعه گفت: ۱۸ تیرماه، در تقویم کشور ما مصادف است با سالروز کشف توطئه کودتا «نوژه»؛ حادثه‌ای که به واسطه لطف خداوند متعال و اطلاعاتی که یکی از ارتشیان آن را بر ملأ کرد، لو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جاجرمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دستگاه قضائی که به مناسبت هفته قوه قضائیه ایراد فرموده بودند، خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاد تحول، مبارزه با فساد و دوری از ملاحظه و اغماض جز رئوس اعلامی ایشان خطاب به دستگاه قضا است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در این سخنان نسبت به بی‌توجهی و سست شدن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی از مردم و مسئولان گلایه کردند.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: مردم و مسئولان توصیه رهبری عزیز، مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جز تکالیف شرعی خود بدانند و به آن عمل کنند.

حجت‌الاسلام جاجرمی با اشاره به اعتراضات گسترده مردم آمریکا گفت: کشوری که ادعای آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر را در جهان دارد، اکنون رسانه‌هایش در مواجهه با این موج گسترده اعتراضات در اختناق و انفعال کامل به سر می‌برند و معدود تصاویر منتشرشده نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی در جهان مخابره می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پایین کشیده شدن مجسمه افرادی که سابقه برده‌داری در غرب داشته‌اند و مدت مدیدی به عنوان الگو و ارزش در این جوامع به ظاهر متمدن شناخته می‌شدند خود بیان‌گر به انتها رسیدن هژمونی غرب است.

امام جمعه موقت بجنورد با تأکید بر بی‌عدالتی و ظلم گسترده در کشورهای مستکبر گفت: این اعتراضات ادامه دارد و امیدواریم عدالت خواهان پیروز باشند و مستکبران شکست بخوردند.

کد خبر 4964702

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود