Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل هاشم از صاحب کتاب الغدیر بعنوان استوانه علم و یقین یاد کرد و گفت: علامه امینی با تبیین حقیقت؛ تاریکی‌ها را کنار زدند، تا معنای واقعی ولایت مداری را بر همگان روشن سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در نشست بزرگداشت علامه امینی(ره) که در بنیاد بین المللی غدیر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رودخانه یقین در سراسر وجود علامه امینی جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبیین سجایای اخلاقی و ویژگی های شخصیتی این عالم بزرگ افزود: ایشان حیاتشان را نذر خدا و جانشان را فدای اسلام کرده بودند و توانستند با زحمات طاقت فرسا حقیقت ها را آشکار سازند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده علامه امینی در تبیین حقیقت تشیع خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ قله دانش و تواضع بودند و مانوس بودن با قرآن و عترت از وی ستاره ای ساخت که در تاریخ  اسلام می‌درخشد.

آل هاشم از صاحب کتاب الغدیر بعنوان استوانه علم و یقین یاد کرد و گفت: علامه امینی با تبیین حقیقت؛ تاریکی‌ها را کنار زدند، تا معنای واقعی ولایت مداری را بر همگان روشن سازند و این ندا را به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که وظیفه داریم گام‌های ارزشی و اثرگذار برای شناساندن علما و فضلای دین برداریم، خاطرنشان کرد: با نشر علوم الهی در جامعه اسلامی یاد و خاطره بزرگانی چون علامه امینی که نام و سیره ایشان  فخر خطه آذربایجان هستند، بیش از پیش گرامی و بزرگ داشته شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: الغدیر علامه امینی علامه امینی تبیین حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند